Урядовим комунікаційникам потрібно працювати з лідерами громадських думок
18.05.2019 15:36 | Fin.Org.UA за інформацією КМУПро роботу з лідерами громадських думок на ІІІ Всеукраїнському форумі фахівців у сфері урядових комунікацій #єдинийголос розповіла директорка з комунікацій СКМ, голова редакційної ради ТРК «Україна», співзасновниця проекту LiveLove Наталія Ємченко.
Вона зазначила, що робота з лідерами громадських думок (ломами) може дуже допомогти в роботі комунікаційників, і звісно урядових також.
Адже для того, щоб переконати масову аудиторію у чомусь – потрібно працювати з тим, кого люди будуть слухати, кому будуть довіряти і з ким у них сильні соціальні зв’язки.
«Ломи – це люди, які впливають на думку інших, вміють створювати широке обговорення різних проблем і здатні впливати на появу трендів.
Не на створення ідеї, а на перетворення ідеї в тренд», - наголосила вона.
За словами Наталії Ємченко, у лідерів громадських думок широка мережа соціальних контактів у різних групах.
Якщо у середньому звичайна людина може підтримувати 150 соціальних зв’язків, то у лідерів – це набагато більше – від 500 і вище.
Наталія Ємченко розповіла, що має 4 правила роботи з лідерами громадських думок: рівність, безперервність, взаємність, братерство.
Вона переконана, що з ними потрібно працювати постійно.