Проект постанови Кабінету Міністрів України

22.02.2019 21:00 | МінАПК

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 688
Проект
 
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
 
 
ПОСТАНОВА
 
            від  ______________                                                                                                                                                                                                                       №_____ 
 
Київ

 

Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів

України від 21 червня 2017 р. № 688

 

 
Кабінет Міністрів України постановляє:
 
Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 688 “Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів і забезпечення зберігання та захисту даних під час їх проведення” (Офіційний вісник України, 2017 р., № 76, ст. 2322; 2018 р., № 52, ст. 1835) такі зміни:
у пункті 1 слова та цифри “15 квітня 2019 р.” замінити словами та цифрами “31 грудня 2019 р.”;
 у пункті 3 слова та цифри “1 травня 2019 р.” замінити словами та цифрами “10 січня 2020 р.”.
 
 Прем’єр-міністр України                                                                                                                                                   В. ГРОЙСМАН
Повідомлення про оприлюднення: 
Повідомлення
про оприлюднення проекту Постанови КМУ
«Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України
від 21 червня 2017 р. № 688»
 
1. Розробник: Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру, головний розробник Міністерство аграрної політики та продовольства України.
2. Стислий виклад змісту проекту:
Проект акта розроблений з метою продовження терміну реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів а також надання повного звіту про результати реалізації пілотного проекту та внесення змістовних пропозиції щодо ефективних способів запровадження електронних земельних торгів Кабінетові Міністрів України в рамках реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 688 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів і забезпечення зберігання та захисту даних під час їх проведення».
3. Спосіб оприлюднення проекту регуляторного акта:
Проект акта та пояснювальну записку розміщено на офіційних сайтах Міністерства аграрної політики та продовольства України, Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру.
4. Строк, протягом якого приймаються зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань:
Зауваження та пропозиції приймаються протягом місяця.
5. Зауваження та пропозиції надсилати на адресу:
Міністерство аграрної політики та продовольства України: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24, тел. 278 81 71, факс 278 76 02, info@minagro.gov.ua [1].
Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру: 03151, м. Київ, вул. Народного ополчення, 3, тел. 249 96 84, rynok_oz@land.gov.ua [2].
Державна регуляторна служба України: 01011, Київ, вул. Арсенальна, 9/11, тел. 254-56-73, inform@dkrp.gov.ua [3]
Зауваження та пропозиції надсилати електронною поштою або поштовим відправленням.
 
 Заступник  Міністра аграрної політики та продовольства України                                                             Володимир ТОПЧІЙ
 
Пояснювальна записка: 
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту постанови Кабінету Міністрів України
«Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України
від 21 червня 2017 р. № 688»
 
Метою прийняття постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 688» (далі – проект) є продовження терміну реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів.
1. Підстава розроблення проекту акта
Проект розроблений у зв’язку з необхідністю проведення якісного аналізу ефективності пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів та його результатів, оскільки його практична реалізація розпочалась 18.10.2018 та з метою продовження терміну реалізації пілотного проекту, а також надання повного звіту про результати реалізації пілотного проекту та внесення змістовних пропозиції щодо ефективних способів запровадження електронних земельних торгів Кабінетові Міністрів України в рамках реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 688 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів і забезпечення зберігання та захисту даних під час їх проведення».
2. Обґрунтування необхідності прийняття акта
Проект спрямовано на проведення якісного аналізу ефективності пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів та його результатів, оскільки його практична реалізація розпочалась 18.10.2018 та реалізацію положень Стратегії удосконалення управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 413, а також спрямовано на запобігання корупції та недопущення зловживань у сфері земельних відносин, пов’язаних з передачею земель у власність та користування на конкурентних засадах шляхом запровадження електронних земельних торгів.
3. Суть проекту акта
Проектом передбачено внести зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 688 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів та посилення безпеки зберігання та захисту даних».
4. Правові аспекти
У цій сфері правового регулювання діють Конституція України та Земельний кодекс України.
5. Фінансово–економічне обґрунтування
Реалізація проекту не потребує додаткових витрат із Державного бюджету України.
6. Прогноз впливу
Проект є регуляторним актом, який позитивно впливатиме на забезпечення захисту прав та інтересів держави, юридичних та фізичних осіб. Проект регуляторного акта відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності.
7. Позиція заінтересованих сторін
Прогноз впливу реалізації проекту на ключові інтереси заінтересованих сторін додається.
8. Громадське обговорення
Для громадського обговорення проект розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (minagro.gov.ua), офіційному веб-сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (land.gov.ua).
9. Позиція заінтересованих органів
Проект підлягає погодженню Міністерством аграрної політики та продовольства України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством фінансів України, Державною регуляторною службою України.
10. Правова експертиза
Проект буде направлено для проведення правової експертизи Міністерству юстиції України.
11. Запобігання дискримінації
У проекті відсутні положення, що містять ознаки дискримінації.
11-1. Відповідність принципу забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
У проекті відсутні положення, які порушують принцип забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.
12. Запобігання корупції
У проекті відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.
13. Прогноз результатів
Прийняття проекту сприятиме продовженню пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів, проведенню повного аналізу ефективності проведення електронних земельних торгів та підвищенню прозорості усіх процесів організації та проведення електронних земельних торгів.
 
 
В. о. Голови Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру                                                                        О. КОЛОТІЛІН
____ ___________ 2019 р.
Аналіз регуляторного впливу: 
Аналіз регуляторного впливу
проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 688»
 
 
І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Проект акта розроблений з метою продовження терміну реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів а також надання повного звіту про результати реалізації пілотного проекту та внесення змістовних пропозиції щодо ефективних способів запровадження електронних земельних торгів Кабінетові Міністрів України в рамках реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 688 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів і забезпечення зберігання та захисту даних під час їх проведення» - зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 20 червня 2018 р. № 492, оскільки практична реалізація проекту розпочалася з 18 жовтня 2018 року.
Зокрема, проектом продовжується термін реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів що буде позитивно впливати на надходження коштів до місцевих бюджетів, оскільки саме на електронних земельних торгах значно зростає конкуренція а відповідно і річна орендна плата яка зараховується до місцевих бюджетів.
Прийняття проекту постанови дасть можливість здійснити повний аналіз ефективності проведення електронних земельних торгів та підвищити прозорість усіх процесів організації та проведення електронних земельних торгів.
Основні групи, на які проблема справляє вплив:
 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

Так

 

Держава

Так

 

Суб’єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва

Так

 

 
ІІ. Цілі державного регулювання
Ціллю державного регулювання є продовження терміну реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів, а також надання повного звіту про результати реалізації пілотного проекту в рамках реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 21.06.2018 № 688 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів і забезпечення зберігання та захисту даних під час їх проведення» з метою підготовки пропозицій щодо врегулювання питання організації електронних земельних торгів на законодавчому рівні.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей
Визначення альтернативних способів
Як альтернативу до запропонованого регулювання можна розглянути так званий «status quo», тобто використання діючого порядку організації та проведення електронних земельних торгів, закріпленого постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2018 № 688 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів і забезпечення зберігання та захисту даних під час їх проведення».

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива1
Використання порядку організації та проведення електронних земельних торгів, закріпленого постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2018 № 688 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів і забезпечення зберігання та захисту даних під час їх проведення».

Недосконала процедура організації та проведення електронних земельних торгів без детального визначення учасників (організаторів, операторів, учасників), їх повноважень та прав, що на практиці фактично унеможливило організацію та проведення пілотних електронних земельних торгів.

Альтернатива 2.
Внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 688.

Удосконалення та спрощення механізму проведення електронних земельних торгів з метою запровадження можливості проведення електронних земельних торгів, що дасть можливість збільшити кількість земельних ділянок, права на які будуть реалізовані шляхом проведення електронних земельних торгів та кількість учасників таких торгів.
Прийняття проекту постанови дасть можливість проведення земельних аукціонів на сучасних електронних системах та підвищить прозорість усіх процесів організації та проведення електронних земельних торгів.
 

 
 
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1.

Вигоди за рахунок відсутності можливості організації та проведення електронних земельних торгів та підготовки законодавчого врегулювання цього питання відсутні.

Збільшені витрати часу на проведення «живих» земельних торгів у зв’язку з неможливістю проведення електронних земельних торгів.

Альтернатива 2.

Удосконалення та спрощення механізму проведення електронних земельних торгів, забезпечення максимальної публічності проведення електронних земельних торгів в рамках реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 21.06.2018 № 688 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів і забезпечення зберігання та захисту даних під час їх проведення» з метою підготовки пропозицій щодо врегулювання питання організації електронних земельних торгів на законодавчому рівні.

Додаткових витрат, необхідних для реалізації положень проекту регуляторного акту не передбачається.

 
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1.

Вигоди за рахунок відсутності можливості участі в електронних земельних торгах відсутні.

Існування необхідності приймати участь у «живих» земельних торгах, що потребує відповідних витрат.

Альтернатива 2.

Удосконалення та спрощення механізму проведення електронних земельних торгів, що надасть можливість громадянам приймати участь у електронних земельних торгах незалежно від місця розташування як земельної ділянки так і безпосередньо самих учасників таких торгів.

Додаткові витрати з боку громадян при участі у електронних земельних торгах відсутні.

 
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Кількість суб’єктів господарювання, на яких буде здійснюватись вплив не обмежується.
 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1.

Вигоди за рахунок відсутності можливості організації та проведення електронних земельних торгів та розширення кількості суб’єктів господарювання, що можуть прийняти участь в організації та проведенні електронних земельних торгах відсутні.

Існування необхідності організовувати, проводити та приймати участь у «живих» земельних торгах, що потребує відповідних витрат.

Альтернатива 2.

Удосконалення та спрощення механізму проведення електронних земельних торгів, що надасть можливість суб’єктам господарювання приймати участь в організації, проведенні, безпосередньої участі в електронних земельних торгах незалежно від місця розташування як земельної ділянки так і безпосередньо самих учасників таких торгів.

Додаткових витрат, необхідних для реалізації положень проекту регуляторного акту не передбачається.
 

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

0
 

Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

0

 
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Недосконала процедура організації та проведення електронних земельних торгів без детального визначення учасників (організаторів, операторів, учасників), їх повноважень та прав, що на практиці фактично унеможливило організацію та проведення пілотних електронних земельних торгів.
 

Альтернатива 2

4

Удосконалення та спрощення механізму проведення електронних земельних торгів з метою запровадження можливості проведення електронних земельних торгів, що дасть можливість збільшити кількість земельних ділянок, права на які будуть реалізовані шляхом проведення електронних земельних торгів та кількість учасників таких торгів.
Прийняття проекту постанови дасть можливість проведення земельних торгів на сучасних електронних системах та підвищить прозорість усіх процесів організації та проведення електронних земельних торгів, та підготувати пропозиції щодо врегулювання питання організації електронних земельних торгів на законодавчому рівні.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу.

Альтернатива 2

Спрощення механізму проведення електронних земельних торгів з метою запровадження можливості проведення електронних земельних торгів та підготовки пропозицій щодо врегулювання питання організації електронних земельних торгів на законодавчому рівні.

Додаткові витрати, необхідні для реалізації положень проекту акту відсутні.

Вирішення проблеми та забезпечення можливості реалізації пілотного проекту по запровадженню електронних земельних торгів.

Альтернатива 1

Вигоди відсутні

Недосконала процедура організації та проведення електронних земельних торгів без детального визначення учасників (організаторів, операторів, учасників), їх повноважень та прав, що на практиці фактично унеможливило організацію та проведення пілотних електронних земельних торгів.

Неможливість проведення електронних земельних торгів.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Існування проблеми

Х

Альтернатива 2

Вирішення проблеми

Ризик зовнішніх чинників на дію акта відсутній
 

 
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Основними механізмами, які забезпечують розв’язання визначеної проблеми є чітке визначення учасників (організаторів, операторів, учасників), їх повноважень та прав, послідовності організації та проведення електронних земельних торгів.
Окремо слід зазначити, що для власників та користувачів земельних ділянок усіх форм власності залишається можливість участі у «живих» земельних торгах з метою отримання земельних ділянок у власність або користування.
Також, з боку суб’єктів господарювання, які виявлять бажання приймати участь в організації та проведенні електронних земельних торгів, необхідне створення, адміністрування та супроводження електронних майданчиків без необхідності створення окремого програмного забезпечення або веб-ресурсу.
VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Витрати на виконання вимог регуляторного акта з боку органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування відсутні. Прийняття проекту акта не потребує створення нового центрального органу виконавчої влади.
Додаткові бюджетні витрати, витрати суб’єктів господарювання, пов’язані з реалізацію запропонованого проекту акта відсутні, отже відповідні таблиці, що додаються до Аналізу регуляторного впливу та М-тесту не заповнюються.
VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Строк дії регуляторного акта пропонується не обмежувати у часі.
Змінами, запропонованими проектом акта, передбачено продовження терміну проведення пілотного проекту до 15 квітня 2019 року.
У разі прийняття нормативно-правового акта вищої юридичної сили, яким буде змінено регулювання методичних засад та процедури проведення
нормативної грошової оцінки, положення регуляторного акта будуть приведені у відповідність до такого нормативно-правового акта.
Термін набрання чинності регуляторним актом – відповідно до законодавства після його офіційного оприлюднення.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Основними показниками результативності акта є:
- надходження коштів до Державного бюджету у зв’язку з дією регуляторного акта не передбачається;
- кількість фізичних та юридичних осіб, на яких поширюється дія акта, не обмежується;
- обсяг додаткових коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та підприємницької діяльності на реалізацію положень проекту акта, відсутній;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та підприємницької діяльності, які використовуватимуть проект акта – високий;
- кількість проведених електронних земельних торгів;
- кількість проданих на електронних земельних торгах земельних ділянок або прав на них;
- кількість анульованих електронних земельних торгів або торгів, що визнані такими, що не відбулися.
IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись після набрання чинності цим регуляторним актом шляхом статистичного аналізу показників проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок сільськогосподарського призначення.
Повторне відстеження буде здійснено через рік після набуття чинності регуляторного акту, в результаті якого відбудеться порівняння показників базового та повторного відстеження. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань шляхом аналізу якісних показників дії цього акта, ці питання будуть врегульовані шляхом внесення відповідних змін. Періодичне відстеження буде здійснюватися раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта порівнюватимуться із значеннями аналогічних показників, що встановлені під час повторного відстеження.
Для проведення відстеження у якості цільових груп будуть залучені суб’єкти господарювання які є виконавцями електронних земельних торгів та операторами електронних майданчиків.
 
 
Заступник Міністра аграрної політики та продовольства України                                                                       Володимир ТОПЧІЙ

Додати коментар

Користувач:
email:





Stocks rise and fall fast
Fortunes made or lost each day
Markets never sleep

- Fin.Org.UA

Новини

11:47 - В які строки фізична особа має право на проведення звірки даних, використаних контролюючим органом для розрахунку загального МПЗ?
10:43 - Ситуація в енергосистемі станом на 25 квітня
10:21 - Руслан Стрілець: Німеччина – надійний партнер України
10:07 - Мінфін: У березні підприємці отримали 1 037 кредитів на 3,9 млрд гривень за державними гарантіями на портфельній основі
09:31 - До уваги платників, які мають можливість своєчасно виконувати свої податкові обов’язки!
09:30 - Як заповнюється податкова декларація платника єдиного податку – ФОПа у разі виправлення самостійно виявлених помилок з податкового зобов’язання?
09:28 - Порядок внесення змін до деяких облікових даних юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів, відомості щодо яких містяться в ЄДР
09:27 - Як змінилися терміни бюджетного відшкодування ПДВ у зв’язку з прийняттям Закону України № 3603?
09:26 - В які строки фізична особа має право на проведення звірки даних, використаних контролюючим органом для розрахунку загального МПЗ?
09:24 - Юридичні особи поповнили місцеві скарбниці Дніпропетровщини транспортним податком майже на 2 млн гривень
09:24 - Дніпропетровщина: від фізичних осіб місцеві бюджети отримали понад 2 млн грн туристичного збору
09:22 - Щодо сплати ПДВ при продажу товарів/послуг через закордонні маркетплейси
09:21 - Інформаційний лист № 4/2024: 30+ питань платників податків щодо звітності в режимі Дія Сіті. Частина ІІ
09:18 - Міндовкілля: Україна та Німеччина розпочинають розробку нового проекту для лісового сектору
09:07 - Оперативна інформація ДСНС щодо наслідків ведення бойових дій російською федерацією та роботи піротехнічних підрозділів
09:00 - московіяни обстріляли Нікопольщину: пошкодили будинки, газогін і ЛЕП
07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 25.04.2024
07:22 - Коментар пресслужби МЗС щодо запитів, які стосуються обслуговування громадян в ДП «Документ»
00:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 24 квітня: справа Сольського, ТРЦ "Гулівер" хочуть передати в управління АРМА
20:49 - Усіх абонентів у Києві, Одесі та Хмельницькому заживили, у Харкові діють обмеження – Міненерго 
20:47 - Єврокомісія пропонує запровадити санкції проти суден, які перевозять військову техніку з КНДР до московія – Reuters
20:35 - Ситуація в енергосистемі. Оперативна інформація на 19:00
20:15 - Apple вимагає від Telegram заблокувати низку каналів для користувачів з українськими SIM-картками
20:08 - Банки готові збільшити кредитування бізнесу та населення – НБУ
20:02 - Найдорожча технокомпанія Європи ASML офційно змінила гендиректора
20:00 - СИТУАЦІЯ В ЕНЕРГОСИСТЕМІ. Оперативна інформація на 19:00
19:29 - Три чверті роботодавців відчувають дефіцит кадрів в Україні – дослідження
19:17 - Патроне став віцепрезидентом ЄБРР. Хто очолив банк по Україні та Молдові
18:59 - Аналітична записка про стан роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2024 року


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар25.6704
Канадський долар28.8388
Юань Женьміньбі5.4473
Чеська крона1.6715
Данська крона5.6565
Гонконгівський долар5.0393
Форинт0.107269
Індійська рупія0.47372
Рупія0.0024433
Новий ізраїльський шекель10.4525
Єна0.25477
Теньге0.08896
Вона0.028811
Мексиканське песо2.3308
Молдовський лей2.2073
Новозеландський долар23.4185
Норвезька крона3.5966
московський рубль0.42673
Сінгапурський долар28.9955
Ренд2.057
Шведська крона3.6294
Швейцарський франк43.1667
Єгипетський фунт0.824
Фунт стерлінгів49.075
Долар США39.4716
Білоруський рубль14.347
Азербайджанський манат23.2159
Румунський лей8.4785
Турецька ліра1.2137
СПЗ (спеціальні права запозичення)51.9715
Болгарський лев21.5692
Євро42.1833
Злотий9.7656
Алжирський динар0.29133
Така0.35452
Вірменський драм0.099159
Домініканське песо0.66115
Іранський ріал0.00092851
Іракський динар0.029769
Сом0.43587
Ліванський фунт0.000436
Лівійський динар8.0586
Малайзійський ринггіт8.2657
Марокканський дирхам3.8465
Пакистанська рупія0.14042
Саудівський ріял10.3982
Донг0.0015718
Бат1.07729
Дирхам ОАЕ10.6188
Туніський динар12.4776
Узбецький сум0.0030882
Новий тайванський долар1.221
Туркменський новий манат11.1421
Сербський динар0.36025
Сомоні3.561
Ларі14.9113
Бразильський реал7.2282
Золото91400.04
Срібло1070.47
Платина36045.86
Паладій40324.58

Курси валют, встановлені НБУ на 25.04.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
2262861043.871043.871043.871043.872233881.80
2280431077.331077.331077.331077.33104501.01
2289101069.981069.981069.981069.9853499.00
229025983.59983.59983.59983.591827510.22
229470919.34919.34919.34919.34367736.00
2302621055.81055.81055.81055.8221718.00
CRSR061023.781023.781023.781023.785118.90
FSTF021014.051014.051014.051014.051014.05
USGK78454545454545454522725000.00
XS12141600016000160001600016000.00

Дані за 24.04.2024