Вступне слово Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана на засіданні Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 року

16.01.2019 16:08 | Fin.Org.UA за інформацією КМУ

ГРОЙСМАН В.Б.
– Всіх вітаю! Думаю, що розпочати сьогодні наше засідання було б правильно з вшанування пам`яті наших воїнів.
Сьогодні в Україні відзначається День пам"яті наших кіборгів – славних українських воїнів-захисників. І я би хотів сьогодні, починаючи наше засідання (ми завжди в принципі пам’ятаємо про них, знаємо про них, розуміємо, наскільки важко), але сьогодні я пропоную, щоб ми в цей день ще раз вшанували пам"ять усіх наших героїв, які віддають свої життя за незалежність, за нашу державу і за всіх українців. (Хвилина мовчання) ГРОЙСМАН В.Б.
– Дякую.
Прошу сідати. Головним нашим завданням – маємо зробити все для того, щоб Україна була по-справжньому незалежною, щоб наша територіальна цілісність була відновлена.
Зрозуміло, нам потрібно багато докладати зусиль для цього: і економічно, щоб ми були сильними, і оборонно міцними і сильними.
Також ми маємо бути енергетично незалежними. І цієї теми я би хотів сьогодні торкнутися на початку засідання нашого Уряду. Насправді зараз майже 1 тис.
150 днів ми живемо без краплини російського газу.
Російський газ – це зброя, яка використовувалися проти України, і використовувалася для того, щоб заволодіти нашою незалежністю, нашою державою з різноманітними впливами. Я думаю, що ми всі пам’ятаємо, як газ використовувався проти українців.
І рішення, яке було прийняте – дуже непросте, з 2014 року, спочатку Прем"єр-міністром Яценюком, потім після обрання Президентом Порошенком, щодо припинення будь-якої взаємодії в енергетичній сфері і закупівлі газу від країни-агресора, сьогодні довело, що це дало нам можливість і серйозний поштовх закріпити свою енергетичну незалежність і відмовитися від того тиску, який традиційно здійснювався на нашу державу. Перед  нами стоїть завдання не просто змінити постачальника газу.
Ми, Україна, газова держава, маємо серйозні поклади газу, і ми можемо забезпечити себе абсолютно повністю для власних потреб як громадян, так і економіки. Але для цього потрібні дуже конкретні і чіткі системні кроки.
Я говорю про те, що ми маємо збільшувати кратно видобування українського газу.
Фактично у нас є чотири базових позиції як єдина система досягнення нашої енергетичної незалежності.
Перше – це збільшення видобування українського газу, і я можу сказати, що за декілька років ми зробили величезний прорив щодо дерегуляції цієї сфери, щодо прозорості аукціонів на надра.
І я глибоко переконаний, що подальші кроки дадуть великий ефект щодо приросту видобування власного газу. Наступна позиція – це енергоефективність.
Отримувати кращі послуги, але менше споживаючи газу.
Ми кожного року зменшуємо споживання, але в цьому році буде запроваджено єдиний системний механізм державного фонду енергоефективності, який зробить все для того, щоб українські громадяни отримали фінансові ресурси для проведення заходів із заощадження. Також, в тому числі, і заходом з енергоефективності є повна модернізація національної економіки.
І це теж відповідає повністю нашим стратегічним пріоритетам. Наступний важливий пріоритет.
Ми газотранспортна держава, і дуже важливо, щоб ми були повністю інтегровані в європейський газовий ринок, використовуючи потужності національної газотранспортної системи, і ми були повністю інтегровані в європейський газовий ринок. І четверта позиція, яка є надзвичайно важлива, – захистити громадян від ринкових цін на енергоресурси в країні.
І це питання системи субсидій.
Як всі українці знають, ми розпочали з 1 січня процес монетизації субсидій, який дасть можливість кожному громадянину України отримати в грошовій формі кошти за субсидії, а кошти, які будуть заощаджені від цих субсидій, людина зможе залишити собі на власні потреби. Ось чотири базових позиції, які є важливі для того, щоб ми ствердили нашу енергетичну незалежність. Разом з тим два ключових завдання належать до компетенції Національної державної компанії НАК "Нафтогаз України". Питання видобутку українського газу.
І тут питання надзвичайно є важливим тому, що ми розробили всі ліцензії, які наявні у НАК "Нафтогаз"; брали участь у нових конкурсах для того, щоб видобувати ту кількість газу, яка потрібна сьогодні для України, а далі в майбутньому – стати експортером газу.
І це абсолютно є можливим. І друга позиція – це забезпечити ефективну роботу української газотранспортної системи, інтегровану в європейську газотранспортну систему. Два ключових завдання, які лежать на відповідальності компанії НАК "Нафтогаз України". Я хотів би зазначити, що сьогодні в нас діє контракт з правлінням компанії НАК "Нафтогаз України", який завершується 22 березня 2019 року.
Я вважаю, і не я один, що контракт, який діяв п"ять років, має умови, які на сьогодні є неприйнятними.
Йдеться про умови оплати праці і різноманітні винагороди, які отримує правління НАК "Нафтогаз України". Я завжди підкреслював і сьогодні хочу ще раз сказати: я за те, щоб заробітні плати і винагороди для державних компаній України і їхнього менеджменту були ринкові.
Але я проти того, щоб у такий складний час ці оплати були не просто великими, а захмарно великими. Тому у нас виникає юридична можливість, у Уряду України, переглянути умови контракту з правлінням на умовах укладення нового контракту, в якому будуть передбачені дуже конкретні речі. Перше.
Має бути ринкова заробітна плата, але не захмарна, а винагороди, які будуть у цьому контракті, мають бути повністю залежні від успіхів роботи компанії.
Я маю на увазі те, що якщо виконаний план із збільшення видобутку українського газу, тоді зарплата може бути дещо вищою і бонуси вищими.
Якщо виконано завдання, що з 1 січня 2020 року Україна повністю інтегрована, а воно має бути виконано, в європейську газотранспортну систему і залишається надійним транзитером після 1 січня 2020 року спільно з нашими європейськими міжнародними партнерами – це може бути ще один показник ефективності роботи компанії і отримання відповідних зарплат та винагород. Тому такі чіткі завдання будуть поставлені Урядом.
Але, беззаперечно, ми повністю підтримуємо високі стандарти корпоративного управління, і ми звернемося сьогодні до наглядової незалежної ради НАК "Нафтогаз України" для того, щоб вони запропонували Уряду розглянути новий контракт з менеджментом на нових умовах, які будуть передбачати нормальні ринкові зарплати і винагороди за конкретні успіхи в роботі компанії. Тому це питання буде врегульовано, як я і говорив раніше. Тепер що стосується взагалі роботи державних компаній.
Я можу сказати наступне, особливо в цей важкий період, я не вважаю, що в державних компаніях зарплата має бути визначальним чинником і мотивацією роботи в таких компаніях. Я вважаю, що в державних компаніях, особливо в такий час, є дві складові.
Перша – це робота на державу для того, щоб держава була сильною.
І друга, щоб отримувати за це зарплату.
Але ні в якому разі це не може в державній компанії розглядалися суто як друкарський верстат, який видає кошти в необмежених кількостях.
З таким підходом я не буду погоджуватися і знаю, що позиція Уряду тут є теж одностайною і монолітною. Тому сьогодні ми переглядаємо, точніше, ми приймаємо рішення і припиняємо умови контракту з 22 березня, а до того часу наглядова рада має нам внести пропозиції щодо укладання нового контракту з менеджментом на нових умовах, про які я щойно сказав. Але наголошую на тому, що головне, щоб системно діяти в досягненні мети енергетичної незалежності. На додаток хочу сказати, що сьогодні ми заслухаємо ще, мені здається, надзвичайно важливу інформацію про надзвичайно важливу сферу нашого життя – про медицину і охорону здоров"я.
Я глибоко переконаний у тому, що якщо три, чотири, п"ять років робити те, що визначено планом реформи медицини, протягом цього часу, я на цьому наголошую, українці будуть бачити позитивні зміни в системі охорони здоров"я, в підвищенні якості медичної допомоги. І тому важливо системно і послідовно діяти, реалізовуючи цей план.
У 2018 році були одні завдання, вони вирішені.
У 2019 році будуть наступні завдання, вони будуть вирішені.
У 2020 році ще будуть наступні завдання, і українці отримають кваліфікованих лікарів, нормальні умови отримання медичної допомоги як на первинному рівні, так і в лікарнях, і, беззаперечно, лікар за це отримає нормальну достойну зарплату.
І ми почали цей рух, як би не було сьогодні складно. Тому сьогодні Уляна Супрун, в.
о.
Міністра охорони здоров"я, дасть інформацію про новації 2019 року і Олег Петренко, керівник Національної служби здоров"я України, структури, яка відіграє ключову роль в організації системи охорони здоров"я. Тому є пропозиція розпочати наше засідання із затвердження порядку денного, який напрацьований урядовими комітетами та включеними питаннями в порядок денний, і перейти до заслуховування питань стосовно охорони здоров"я. Немає заперечень? Дякую.
Порядок денний затверджено.
Прошу.

Додати коментар

Користувач:
email:





Bulls and bears tussle
Market ebbs, flows, unbridled
Chaos in motion.

- Fin.Org.UA

Новини

19:47 - Катерина Павліченко: За допомогою 38 машин, отриманих ДСНС від міжнародних партнерів, було розміновано понад 700 га територій
19:06 - У Мінфіні відбулося третє засідання Міжвідомчої робочої групи з питань застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій
18:41 - Делегація МОЗ взяла участь у пояснювальній сесії Єврокомісії з питань захисту прав споживачів та охорони здоров’я
18:25 - Мінфін та Держфінмоніторинг працюють з міжнародними партнерами, щоб внести росію до «чорних» списків FATF та ЄС, – Денис Улютін
18:18 - Замість декларативних пільг — дієві інструменти для самореалізації ветеранів у цивільному житті, — Максим Кушнір
17:56 - Підписано Угоду про співробітництво в рамках проекту «Спільна архівна спадщина» з керівниками архівних служб країн Балтії, України та Польщі
17:45 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 18.04.2024
17:32 - "Укренерго" попереджає про можливі обмеження електроенергії для промислових споживачів
17:30 - Держаудитори перевірять ефективність роботи ДП «Укрдіпроважмаш»
17:28 - Посібник "Створення індустріальних парків та включення їх до Реєстру індустріальних парків"
17:21 - Німецький бізнес зацікавлений збільшувати інвестиції в ключові галузі української економіки, - Юлія Свириденко
17:20 - ФДМУ не зміг із першої спроби продати конфісковані квартири Сальдо і Шелкова
17:17 - Зустріч фінансового блоку G7: Сергій Марченко закликав пришвидшити розробку механізмів для спрямування активів рф на потреби України
17:00 - З 22 квітня в Києві відновиться платне паркування
16:48 - Німецький бізнес зацікавлений збільшувати інвестиції в ключові галузі української економіки, - Юлія Свириденко
16:38 - План США з випуску боргових зобов'язань під активи московія має юридичні ризики – ЄЦБ
16:35 - З початку року аграрії отримали кредитів на розвиток на 36 мільярдів
16:32 - 36 млрд грн банківських кредитів отримали аграрії на розвиток господарств
16:22 - Мінекономіки: Відбулося засідання Наглядової ради Центру гуманітарного розмінування
16:05 - США відновили нафтові санкції проти Венесуели: режим Мадуро не виконав обіцянок
15:59 - Новопризначений директор Центру гуманітарного розмінування взяв участь у засіданні Наглядової ради
15:56 - Україна вперше за місяць випустить 10 САУ "Богдана" - Зеленський
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 19.04.2024
15:28 - Продажі великих суперяхт різко впали через санкції проти росіян
15:22 - Проект ZBROYARI: Данія стала першою країною, яка за свій кошт закупить українське озброєння для ЗСУ
15:20 - Страховий ринок Кіпру за 2023 рік зріс на 13% до 1,3 млрд євро
15:20 - VIG об'єднує страховиків життя Aegon, Compensa Życie та Vienna Life в одну компанію
15:20 - Акціонери змінили топ-менеджмент, склад Правління та Наглядової ради польської PZU SA
15:20 - Польська PZU збільшила премії до 6,24 млрд євро, чистий прибуток зріс удвічі до 1,34 млрд євро
14:49 - Японія, ЄС та UNDP передали Україні обладнання для управління відходами руйнувань та побутовими відходами


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар25.5305
Канадський долар28.7995
Юань Женьміньбі5.4716
Чеська крона1.6729
Данська крона5.6663
Гонконгівський долар5.0568
Форинт0.107167
Індійська рупія0.47405
Рупія0.0024469
Новий ізраїльський шекель10.4752
Єна0.25658
Теньге0.088619
Вона0.028832
Мексиканське песо2.3361
Молдовський лей2.2125
Новозеландський долар23.4771
Норвезька крона3.6023
московський рубль0.42078
Сінгапурський долар29.1268
Ренд2.0799
Шведська крона3.6351
Швейцарський франк43.5804
Єгипетський фунт0.8193
Фунт стерлінгів49.3858
Долар США39.6037
Білоруський рубль14.3951
Азербайджанський манат23.2936
Румунський лей8.497
Турецька ліра1.2187
СПЗ (спеціальні права запозичення)52.1599
Болгарський лев21.6154
Євро42.2789
Злотий9.769
Алжирський динар0.29133
Така0.35452
Вірменський драм0.099159
Домініканське песо0.66115
Іранський ріал0.00092851
Іракський динар0.029769
Сом0.43587
Ліванський фунт0.000436
Лівійський динар8.0586
Малайзійський ринггіт8.2657
Марокканський дирхам3.8465
Пакистанська рупія0.14042
Саудівський ріял10.3982
Донг0.0015718
Бат1.07729
Дирхам ОАЕ10.6188
Туніський динар12.4776
Узбецький сум0.0030882
Новий тайванський долар1.221
Туркменський новий манат11.1421
Сербський динар0.36025
Сомоні3.561
Ларі14.9113
Бразильський реал7.2282
Золото94309.87
Срібло1126.34
Платина37223.12
Паладій40714.98

Курси валют, встановлені НБУ на 19.04.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
2262861041.451041.451041.451041.45312435.00
227763995.04995.04995.04995.04221893.92
229025981.29981.29981.29981.29490645.00
229470917.22917.22917.22917.2291722.00
2302621049.581049.581049.581049.58209916.00
BAVL0.2250.2250.2250.22567500.00
CRSR061018.491019.181018.491019.1820373.25
USGK78454845484548454822740000.00

Дані за 18.04.2024