В грудні 2018 року аеропорти України очікують двадцятимільйонного пасажира, - Володимир Омелян
17.11.2018 19:52 | Міністерство інфраструктури України17 Листопада 2018, 15:44В грудні 2018 року аеропорти України очікують двадцятимільйонного пасажира. Про це заявив Міністр інфраструктури Володимир Омелян під час зустрічі з колективами Льотної академії Національного авіаційного університету та аеродрому «Кіровоград» у м.Кропивницький сьогодні, 17 листопада 2018 року. В зустрічі також взяли участь лідер партії «Народний Фронт» Арсеній Яценюк, народний депутат України Олександр Горбунов та ректор льотної академії НАУ Сергій Неділько.
Міністр інфраструктури Володимир Омелян відзначив, що завдяки лібералізації ринку авіаційних перевезень вже два роки поспіль українські аеропорти демонструють потужну динаміку зростання: «В 2015 році під час каденції Арсенія Яценюка на посаді Прем’єр – міністра ми започаткували лібералізацію авіаційної галузі України. Це означало спрощення всіх правил та процедур для отримання дозволів на маршрути, для здійснення польотів, як всередині країни, так і за кордон. Це дало свій результат, і ми бачимо, що останні декілька років авіаційний ринок переживає нечуваний злет. Якщо у світі середній тренд це 5% росту авіаперевезень, то в випадку України ми маємо 25-30% щороку. Заходять десятки нових авіакомпаній і відновили свою роботу вже більше 10 аеропортів України. В минулому році ми побили рекорд, ми мали 16 млн. пасажиропотоку. В цьому році ми будемо мати 20 млн. пасажирів, і це тільки початок нашої історії. Ми маємо нову індустрію, яка народжується на очах».
Арсеній Яценюк відзначив внесок, який зробив Володимир Омелян в розвиток авіаційної галузі України: «Безвізовий режим дав українцям можливість подорожувати по всьому світу і те, що зробив Міністр інфраструктури, привівши в країну лоукости, які почали продавати білети за конкурентними і набагато нижчими цінами, це збільшить і обсяг індустрії, і можливість українців подорожувати. Ринок росте і ринок має дуже великі можливості».
Міністр інфраструктури зазначив, що в умовах зростання пасажиропотоку Міністерством інфраструктури розпочато модернізацію регіональних аеропортів, що дозволить розширити географію польотів та в перспективі залучити лоу-кости саме до регіональних аеропортів: «Глобальним завданням є 50 працюючих аеропортів в Україні до 2030 року. 1991 року в Україні був 51 аеропорт. Потреба в аеропортах є, тому що у нас зараз літають 5-7% українців, а можуть і повинні літати мінімум 50%. Це будуть 4-5 регіональних потужних хаба, близько 20 регіональних аеропортів, з яких будуть виконуватися міжнародні та внутрішні перевезення, також планується 10-15 маленьких аеропортів, які будуть забезпечувати внутрішні перевезення».
Володимир Омелян підкреслив, що наступним кроком буде підготовка професіональних та якісних кадрів у авіаційній галузі: «Ми хочемо, щоб Україна продукувала не тільки успішних підприємців в аграрній, вугільній або металургійній сфері, але і у високих технологіях. Це, власне, авіаційний сектор. Це - пілоти, інженери, це люди, які створюють нові високотехнологічні місця,як всередині держави, так і прославляють нашу державу по всьому світу. Це - наша мета, і я дуже вірю, що на базі Кропивницького ми можемо відродити колишню славу і примножити її, давши нову додану вартість для країни. Ми бачимо, що авіакомпанії, які літають в Україну, збільшують свій флот на десятки літаків. Для кожного із цих літаків потрібні пілоти, вони чекають на вас і вони вірять у вас. Вони вірять у молодь, яка прийде і заповнить цю нішу».
Міністр інфраструктури подякував ректору льотної академії та викладацькому складу за сумлінну роботу і збереження навчального закладу. «Наступного тижня в Києві будуть керівники двох великих локост-компаній світу. Я запрошую пана ректора приєднатись до нас, і я хочу, щоб ми мали предметну розмову з керівниками авіакомпаній. Компанії потребують пілотів – ми готові їх готувати. Але тоді компанії повинні інвестувати в університет: купити тренажери, забезпечити базу, щоб люди готувалися якісно. І це та ситуація, коли виграють усі. Як студенти і викладачі, так і Україна як держава, яка буде готувати висококласних спеціалістів. Я вірю, що на базі Кропивницького ми можемо створити велику корисну річ для всієї держави, але яка буде мати для вас абсолютно прикладне значення. Бо ви будете мати гарантовану роботу, високу зарплату і комфортні умови».
Аеродром придатний до експлуатації повітряних суден типів Ан-24, Ан-26 та класом нижче тільки вдень. Аеродром має ґрунтову злітно-посадкову смугу (1600х80 м), що обладнано для неточного заходження на посадку. Аеродром також має злітно-посадкову смугу з штучним покриттям (1318х75 м), що була добудована до 1600х42 м. Добудована частина полоси знаходиться на балансі управління капітального будівництва Кіровоградської ОДА. Кіровоградською обласною радою вирішується питання щодо її передачі до Міністерства інфраструктури України.