В Міністерстві інфраструктури розпочав свою роботу Міжнародний семінар із стратегічного планування та оцінки ефективності управління дорожнім сектором
22.10.2018 17:56 | Міністерство інфраструктури України22 Жовтня 2018, 12:4622 жовтня 2108 року в Міністерстві інфраструктури України розпочав свою роботу Міжнародний семінар із стратегічного планування та оцінки ефективності управління дорожнім сектором. Захід організовано Всесвітньою дорожньою асоціацією (PIARC) спільно з Міністерством інфраструктури України та Київською міською державною адміністрацією.
Учасниками семінару є: члени Технічних комітетів Всесвітньої дорожньої асоціації (PIARC) та запрошені міжнародні експерти, спікери та представники з країн Африки, Азії, Америки, Австралії, Європи і т. д.; Міністерства, організації та дорожні агентства країн-сусідів України та інших країн; спеціалісти, а також студенти українських університетів, зацікавлені в управлінні ефективністю та добросовісному державному управлінні; Представники Міністерства інфраструктури України, Київської міської державної адміністрації, Державного агентства автомобільних доріг та обласних державних адміністрацій.
Захід урочисто відкрив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян та Київський міський голова Віталій Кличко.
Міністр інфраструктури України під час під час брифінгу для засобів масової інформації наголосив: «Сьогодні в нас справді гарна подія і я щасливий, що ми проводимо її спільно з найкращим мером України. В нас вперше за десятиліття відбувається міжнародний семінар Всесвітньої дорожньої асоціації PIARC, який передбачає запровадження нових технологій, нових систем планування, прогнозування, а також будівництва дорожніх магістралей та інфраструктури. Хотів би привітати Київ, який демонструє чудові показники з використання можливостей Дорожнього фонду. Субвенція для Києва на ремонт автошляхів вже склала 827 млн грн, до кінця року Київ повинен отримати ще понад 270 млн грн. Це фактично 1 млрд 150 млн гривень на 2018 рік з дорожнього фонду.
Радий, що Київ демонструє рекорді показники будівництва дорожньої інфраструктури і це відбувається не перший рік. Це величезна перемога як киян, так і мера міста Києва, я дякую йому за те, що він поставив дорожню інфраструктуру пріоритетом для столиці України».
«Але нам потрібна не тільки швидкість, а й якість. І я щасливий, що Київська міська адміністрація однією з перший запровадила наш пілотний проект системи Cost, яка дає нову гарантію якості українських доріг. Нагадаю, це не просто ініціатива уряду чи парламенту, це громадська ініціатива, яка покликана контролювати якість витрачання коштів платників податків при будівництві дорожньої інфраструктури. Ми почали з Укравтодору, сподіваюся, в наступному році перейдемо і до морської та залізничної галузей», - додав очільник Міністерства.
Київський міський голова Віталій Кличко зазначив: «Дуже добре, що такий міжнародний семінар стратегічного планування та оцінки ефективності в транспортній сфері проходить зараз в Україні за участі представників багатьох країн. Нам нічого не потрібно вигадувати – нам потрібно повторювати найкращі приклади, які існують в інших містах, країнах, адаптувати їх для наших реалій. Всі зміни починаються зі столиці, і місто Київ на сьогодні є локомотивом змін, як за кількості закупленого громадського транспорту, так і за кількістю відремонтованих доріг».
Наталія Форсюк, Директор Національного Секретаріату CoST Україна, зазначила: «Організація PІARC (Всесвітня дорожня асоціація), яка сьогодні проводить семінар, є консультативним органом при економічні раді ООН. Сьогодні будуть підійматись питання стратегічного планування, як спрогнозувати, де у нас будуть корки через 20 років, і як забезпечити транспортну мобільність. Тому що дороги розглядаються, як засоби забезпечення мобільності разом із іншими засобами. Багато цікавих питань, які сьогодні вперше будуть обговорюватися реальними практиками на рівні високопосадових осіб, дорожній агентств та міністерств різних країн Європи».
Міністр інфраструктури України, відповідаючи на запитання журналістів, повідомив, що через брак фінансування цьогоріч буде відремонтовано менше доріг, ніж планувалося: «У нас був план цього року відремонтувати 4 тис. км доріг. З них, я думаю, ми відремонтуємо 3,5 тис км. Це пояснюється дуже просто – цього року не спрацював митний експеримент і ми не отримали коштів від спецконфіскації. Але це ще раз підтверджує мою тезу, яку я повторюю з 2016 року, - для якісного системного будівництва українських автошляхів нам необхідно мати гарантоване джерело фінансування. Це Дорожній фонд. Лише завдяки Дорожньому фонду ми змогли перейти від обіцянок до реального планування роботи. На цей рік це 36,2 млрд гривень гарантованого фінансування, наступного року - 47 млрд, 2020 – більше 60 млрд».
«Найближчим часом разом із мером Києва ми маємо приступити до будівництва п’яти великих розв’язок навколо столиці, що суттєво полегшить життя автовласників і киян. Розв’язки будуть розташовані в напрямку Житомирської та Одеської трас. Ми успішно запроваджуємо пілотний проект з автоматичного зважування в русі Weight-in-Motion, який повністю запрацює в наступному році», - додав Володимир Омелян.