ДПІ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ М. ДНІПРА ІНФОРМУЄ!

22.10.2018 16:20 | Fin.Org.Ua

Легалізація заробітної плати – основа  майбутнього
Актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у «конвертах», реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності – при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати.
Працівник, який отримує зарплатню в «конверті», виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем. Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату в «конвертах» позбавляє їх соціального захисту.
Неоформлений офіційно працівник ризикує залишитися без права на отримання соціальних пільг та виплат, гарантованих державою, особливо при нарахуванні пенсії та здійсненні перерахунків пенсій у подальшому.
Варто пам’ятати: ухилення від сплати податків в усіх проявах, у т.ч. шляхом використання нелегальної найманої праці, тягне фінансову та адміністративну відповідальність.
 
Демобілізовані ФОП для звільнення
від сплати податків та ЄСВ подають заяву
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує, що платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування  (далі – ЄСВ) є фізичні особи — підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування.
Платник ЄСВ зобов’язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати ЄСВ (п. 1 частини другої ст. 6 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами (далі —    Закон № 2464)).
Під час особливого періоду, установленого Законом України від 21 жовтня 1993 року № 3543-XII «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» із змінами (далі – Закон № 3543), платники ЄСВ, визначені ст. 4 Закону № 2464, призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов'язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, на весь строк їх військової служби звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених п. 2 ст. 6 зазначеного Закону, якщо вони не є роботодавцями (п. 9² розділу VIII Закону № 2464).
Як передбачено п. 7 розділу IV Інструкції про порядок нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі — Інструкція) затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 р. № 449 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 07 травня 2015 року за  № 508/26953, протягом особливого періоду, визначеного Законом № 3543, платники, визначені підпунктами 3 та 4 п. 1 розділу II цієї Інструкції, які призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов’язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, на весь строк їх військової служби звільняються від виконання своїх обов’язків, якщо вони не є роботодавцями.
При цьому зазначені платники звільняються від виконання обов’язків платника ЄСВ, якщо вони не є роботодавцями, з першого календарного дня місяця призову на військову службу під час мобілізації платника до останнього календарного дня місяця, в якому платника було демобілізовано або завершено його лікування (реабілітацію). Для цього необхідно протягом 10 днів після демобілізації звернутися до органу доходів і зборів за місцем реєстрації із заявою про звільнення від виконання обов’язків платника ПДФО, єдиного податку та ЄСВ на час мобілізації та копією військового квитка або копією іншого документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період.
 
Порядок повернення надміру сплачених сум ПДФО
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує, відповідно до п. 43.3 ст. 43 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) обов'язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов'язання є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО), які розраховуються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника ПДФО) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми.
Відповідно до п. 43.4 ст. 43 ПКУ платник податків подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на погашення грошового зобов'язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку.
Згідно з п. 43.5 ст. 43 ПКУ контролюючий орган не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.
На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п'яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до пп. 14.1.115 п. 14.1 ст. 14 ПКУ надміру сплачені грошові зобов'язання – суми коштів, які на певну дату зараховані до відповідного бюджету понад нараховані суми грошових зобов'язань, граничний строк сплати яких настав на таку дату.
Отже, податковий агент має право повернути або врахувати в рахунок сплати наступних платежів тільки ту суму надміру сплаченого ПДФО, який був перерахований до бюджету понад суму грошових зобов'язань, граничний строк сплати якої настав на таку дату.
Єдиною звітністю, яка містить дані, зокрема, щодо сум перерахованого до бюджету ПДФО, є податковий розрахунок, форма та порядок якого затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4.
Пунктом 1.2 розділу I порядку заповнення податкового розрахунку встановлено, що на підставі відомостей щодо сум утриманого та/або сплаченого ПДФО, які зазначаються у податковому розрахунку, нарахування податкового зобов'язання не проводиться.
Таким чином, встановлення факту наявності у податкового агента надміру сплачених сум з ПДФО можливо виключно під час проведення документальної перевірки такого платника ПДФО.
 
У вересні платникам відшкодовано 12,4 млрд грн ПДВ
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує, що за повідомленням ДФС України у вересні поточного року на рахунки платників відшкодовано найбільшу у цьому році суму податку на додану вартість –    12,4 млрд грн. При цьому середньомісячна сума відшкодування ПДВ у 2018 році складає 10,8 млрд грн.
Відшкодована у вересні сума ПДВ на 28 %, або на 2,7 млрд грн, перевищує показник відповідного періоду минулого року. У вересні 2017 році сума відшкодування складала 9,7 млрд гривень.
Загалом за 9 місяців 2018 року платникам було повернуто 97,6 млрд грн податку на додану вартість, що на 11,5%, або на 10 млрд грн, більше за відповідний період минулого року. У січні – вересні 2017 року платникам було повернуто 87,6 млрд грн.
Зросла на 1,1 млрд грн., або на 11,3%, порівняно з 9 місяцями 2018 року і середньомісячна сума відшкодування ПДВ. Якщо протягом січня – вересня     2017 року платникам щомісяця в середньому повертали 9,7 млрд грн., то вже у    2018 році цей показник склав 10,8 млрд грн.
За результатами камеральних перевірок з початку року відшкодовано 86 % заявлених до повернення сум ПДВ.
Динаміка зростання відшкодованих сум податку на додану вартість зберігається вже кілька років. Якщо протягом січня – вересня 2016 року платникам повернуто 63,7 млрд грн, а за результатами року – 94,4 млрд грн, то вже у відповідному періоді 2017 року 86,7 млрд грн., а протягом 2017 року цей показник склав 120,1 млрд гривень.
Нагадаємо, що на сьогодні відсутні будь-які можливості для маніпуляцій з відшкодуванням ПДВ, оскільки весь процес автоматичний та прозорий.
Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
http://sfs.gov.ua/novini/353146.html
 
Вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного
забезпечення для формування та подання звітності
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.26.11.0 станом на 27.09.2018 (даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2017 по 27.09.2018 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.26.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними).
 
Перелік змін та доповнень
Додано нові форми:
Для забезпечення формування та обробки форм, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів», зі змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 06.10.2017 № 839, та наказу Міністерства фінансів України від 24.11.2011 № 1162 «Про затвердження Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників» (з 01.10.2018):
■ J1312102 – Заява (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів). Форма № 1-ОПП;
■ F1314101 – Заява (для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність). Форма № 5 ОПП;
■ J1314101 – Заява про реєстрацію постійного представництва нерезидента в Україні як платника податку на прибуток. Форма № 1-РПП;
■ F/J 1314201 – Заява про ліквідацію або реорганізацію платника податків. Форма № 8-ОПП;
■ F1315001 – Заява про взяття на облік платника єдиного внеску (члена фермерського господарства). Форма № 12-ЄСВ;
■ F/J 1315101 – Заява про взяття на облік платника єдиного внеску. Форма    № 1-ЄСВ;
■ F/J 1315201 – Заява про зняття з обліку платника єдиного внеску. Форма     № 7-ЄСВ.
 
Додано нові версії документів:
У зв’язку з необхідністю приведення у відповідність форм запиту/відповіді в електронному вигляді до форми Заяви щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків та Відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 29 вересня 2017 року № 822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків» (з 01.10.2018):

F1301802 – Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді;
F1401802 – Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків. Відповідь на запит у електронному вигляді.

З інформацією можливо ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
http://sfs.gov.ua/spetsializovane-klientske-program/
 
Оновлено довідники пільг, наданих чинним законодавством
по сплаті податків, зборів, інших обов’язкових платежів
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра доводить до відома платників, що оновлено довідники пільг, наданих чинним законодавством по сплаті податків, зборів, інших обов’язкових платежів станом на 01.10.2018, а саме:
►Довідник № 90/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету та
►Довідник № 90/2 інших податкових пільг.
Довідники розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
http://sfs.gov.ua/dovidniki-/54005.html
 
Вихідна допомога у зв’язку із звільненням працівника:
оподаткування ПДФО
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра нагадує, що відповідно до пп. 14.1.48 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) заробітна плата для цілей розділу ІV ПКУ – це основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом.
Згідно з пп. «з» пп. 165.1.1 п. 165.1 ст. 165 ПКУ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб    (далі – ПДФО) не включається сума щорічної разової грошової допомоги, яка надається згідно із Законом України від 22 жовтня 1993 року № 3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» із змінами та доповненнями.
Винятки, передбачені пп. 165.1.1 п. 165.1 ст. 165 ПКУ, не поширюються на виплату заробітної плати, грошової (вихідної) допомоги при виході на пенсію (у відставку) та виплату, пов’язану з тимчасовою втратою працездатності.
Відповідно до п. 167.1 ст. 167 ПКУ ставка ПДФО становить 18 відсотків бази оподаткування щодо доходів, нарахованих (виплачених, наданих) (крім випадків, визначених у підпунктах 167.2 – 167.5 ст. 167 ПКУ) у тому числі, але не виключно у формі: заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику ПДФО у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами.
Отже, вихідна допомога у зв’язку із звільненням працівника, у тому числі при виході на пенсію, оподатковується за ставкою 18 відсотків.
 
Термін сплати ЄСВ дипломатичними представництвами і консульськими установами України, які використовують найману працю
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра звертає увагу на те, що відповідно до абзацу п’ятого п. 1 частини 1 ст. 4 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) є роботодавці – дипломатичні представництва і консульські установи України, філії, представництва, інші відокремлені підрозділи підприємств, установ та організацій (у тому числі міжнародні), утворені відповідно до законодавства України, які мають окремий баланс і самостійно здійснюють розрахунки із застрахованими особами.
Згідно з абзацом першим частини 8 ст. 9 Закону № 2464 платники, зазначені, зокрема, у п. 1 частини 1 ст. 4 Закону № 2464 зобов’язані сплачувати ЄСВ, нарахований за календарний місяць не пізніше 20 числа наступного місяця.
Тобто, дипломатичні представництва і консульські установи України, які використовують найману працю, сплачують нараховані за відповідний календарний місяць суми ЄСВ не пізніше 20 числа наступного місяця.
При цьому, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується ЄСВ, платники, одночасно з видачею зазначених сум, зобов’язані сплачувати нарахований на ці виплати ЄСВ у розмірі, встановленому для відповідних платників (авансові платежі) (абзац другий частини восьмої ст. 9 Закону № 2464).
 
Допомога по вагітності та пологах: відображення у формі № 1ДФ
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що відповідно до пп. 165.1.1 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб не включається сума державної та соціальної матеріальної допомоги, державної допомоги у вигляді адресних виплат та надання соціальних і реабілітаційних послуг відповідно до закону, компенсацій (включаючи суми допомоги по вагітності та пологах), винагород і страхових виплат, які отримує платник податку з бюджетів та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування та у формі фінансової допомоги інвалідам з Фонду соціального захисту інвалідів згідно із законом.
Згідно із Довідником ознак доходів, наведеним у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, сума допомоги по вагітності та пологах відображається у податковому розрахунку за формою № 1ДФ за ознакою доходу «128» як соціальні виплати з відповідних бюджетів.
 
Особливості плати за землю платниками,
які проживають у сільській (селищній) місцевості
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра нагадує, що відповідно до п. 57.5 ст. 57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) фізичні особи – платники податків повинні сплачувати податки і збори, що встановлені ПКУ, через установи банків та поштові відділення.
Пунктом 287.5 ст. 287 ПКУ встановлено, що фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ.
Форму квитанції про прийняття податків і зборів, що може використовуватись фізичними особами у сільській (селищній) місцевості для сплати податків і зборів, у тому числі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, через каси сільських (селищних) рад, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 714 «Про затвердження форми Квитанції про прийняття податків і зборів».
 
До уваги платників!
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра доводить до відома платників, що з метою забезпечення належного рівня обізнаності фізичних та юридичних осіб процедурами проведення податкових та митних експертиз, у розділі «Інформація з питань митної справи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу («ЗІР») розміщено інтерактивне посилання «Експертна діяльність у податковій та митній сферах».
 
З 07.11.2018 отримати сертифікати відкритих ключів
за довіреністю буде неможливо
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра звертає увагу платників, що з 07 листопада 2018 року набирає чинності Закон України від 05 жовтня  2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги»(далі – Закон № 2155).
Пунктом 2 ст. 22 Закону № 2155 встановлено, що ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.
Таким чином, починаючи з 07.11.2018 отримати послуги з формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів за довіреністю (у т.ч. посвідченою нотаріально) буде неможливо.
 
Роботодавцям необхідно зробити крок на зустріч суспільству –
легалізувати зайнятість працівників
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що у разі виявлення використання праці неоформлених працівників, несвоєчасної та не у повному обсязі виплати заробітної плати, недодержання мінімальних соціальних гарантій громадян законодавством України суттєво посилено відповідальність для роботодавців.
Зокрема, ст. 265 Кодексу законів про працю від 10.12.1971 № 322-VIII із змінами та доповненнями передбачає таку фінансову відповідальність для юридичних та фізичних осіб – підприємців, які використовують найману працю:
► фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплата заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати (111 690 грн) за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
► порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі – у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати (11 169 грн);
► недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці (виплата зарплати нижче мінімальної) – у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати (37 230 грн) за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
Також ст. 41 (пункти 1 – 4) Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 № 8073-X із змінами та доповненнями передбачає таку адміністративну відповідальність:
► порушення встановлених термінів виплати зарплати, виплата її не в повному обсязі, а також інші порушення законодавства про працю – штраф з посадових осіб та приватних підприємців від 30 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (далі – нмдг) (від 510 до 1 700 грн). У разі повторного вчинення протягом року – штраф від 100 до 300 нмдг (від 1 700 до 5 100 грн);
► фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), допуск до роботи іноземця або особи без громадянства та осіб, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо надання статусу біженця, на умовах трудового договору (контракту) без дозволу на застосування праці іноземця або особи без громадянства – штраф з посадових осіб та приватних підприємців від 500 до 1 000 нмдг (від 8 500 до 17 000 грн). У разі повторного вчинення протягом року – штраф від 1 000 до 2 000 нмдг (від 17 000 до 34 000 грн).
Отже, роботодавцям необхідно зробити крок на зустріч суспільству – легалізувати зайнятість працівників та відмовитись від виплати заробітної плати «в конвертах».
 
ДФС запустила для тестування E-Receipt
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує про наступне.
ДФС України забезпечено функціонування інформаційної системи E-Receipt – електронний чек, що розробляється службою в рамках реалізації експериментального проекту, розпочатого Міністерством фінансів України (далі – Мінфін) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.
Для тестування пропонується безоплатне клієнтське програмне забезпечення (інсталяційний пакет) для операційних систем Windows та Android, що розміщене за посиланням: http://217.76.198.145 Наступним етапом буде розробка програмного забезпечення для операційної системи IOS.
Для реєстрації кас та касирів у приватній частині «Електронного кабінету» створено електронний сервіс «Експериментальний проект РРО».
Даний сервіс надає можливість платникам обрати із запропонованого списку господарську одиницю, де розміщено касу, пілотний проект, у якому вона візьме участь, та зареєструвати в режимі он-лайн касу та касирів.
Для того, щоб розпочати роботу з касою необхідно відкрити зміну, сформувати електронний чек.
Формування електронного чеку здійснюється за допомогою довідника номенклатури товару, який необхідно заповнити до початку роботи з касою відповідно до інструкції користувача, що розміщена за посиланням: http://217.76.198.145
Інструкція користувача щодо роботи з сервісом в «Електронному кабінеті» розміщена в меню «Допомога».
У разі виникнення питань під час тестування, а також пропозицій (зауважень) щодо роботи електронного сервісу, пропонується надсилати листи на поштову адресу: infozvit@sfs.gov.ua.
За результатами тестування інформаційної системи E-Receipt ДФС буде подано до Мінфіну пропозиції щодо участі у експериментальному проекті у порядку, визначеному постановою КМУ від 13 червня 2018 року № 472 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій».
Крім того, ДФС реалізовано і електронний сервіс, який дозволяє покупцеві товарів (послуг) здійснювати пошук та перегляд фіскального касового чеку, що формується як традиційними реєстраторами розрахункових операцій (далі – РРО) , так і електронний фіскальний чек, створений новітніми РРО.
Сервіс знаходиться у відкритій частині «Електронного кабінету», доступ до якої здійснюється в режимі реального часу (24/7/365) без ідентифікації особи за посиланням: cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check.
Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно ввести фіскальний номер РРО дату та час видачі чеку (для традиційних РРО).
Пошук електронного чека здійснюється за його фіскальним номером та датою. Якщо не знайдено свого електронного чека в системі, необхідно зробити його фото та надіслати за адресою infozvit@sfs.gov.ua. ДФС буде вивчено причину, через яку електронний чек не потрапив до системи та вжито відповідних заходів.
 
Довідково: E-Receipt-нова інформаційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій, що передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.
Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.
Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в    e-Receipt та буде доступною для перегляду в «Електронному кабінеті» як платником, так і покупцем.
Вищевказана інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
http://sfs.gov.ua/novini/351913.html
 
Відкрита частина «Електронного кабінету» надає можливість
платникам користуватись послугами без ідентифікації особи 
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра нагадує, що «Електронний кабінет» – це сервіс веб-порталу ДФС України, який надає можливість платнику спілкуватися з фахівцями органів ДФС у режимі реального часу.
Користуватись «Електронним кабінетом» (далі – «Е-кабінет») можуть не лише юридичні особи та фізичні особи – підприємці, але й будь-яка особа, яка бажає отримувати адміністративні послуги, консультації, здійснювати розрахунки з бюджетом, замовляти та отримувати довідки, звітувати в електронному вигляді не виходячи з дому.
Знаходиться «Е-кабінет» на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням саbіnеt.sfs.gov.ua
«Е-кабінет» складається із двох функціональних частин:
¨ відкрита (загальнодоступна);
¨ приватна (особистий кабінет).
Користуватись послугами відкритої частини «Е-кабінет» можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).
Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.
У відкритій частині «Е-кабінету» можна ознайомитись з новинами в оподаткуванні та роботі ДФС України, ознайомитись з бланками податкової звітності та іншими документами, що подаються до фіскальних органів, ознайомитись з договорами про визнання електронних документів. В розділі «Допомога» можна ознайомитись з інструкцією користувача «Е-кабінету». Також у користувачів є можливість (як у відкритій так і у приватній частині «Е-кабінету») повідомити ДФС України про методологічні або технічні помилки у роботі  «Е-кабінету».
Сервіс «Календар» надає можливість ознайомлення з податковим календарем (отримання інформації про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання податкової звітності).
Сервіс «Контакти» інформує платників щодо діючих центрів обслуговування платників, їх адрес, телефонів, режиму роботи.
Сервіс «Реєстри» надає можливість ознайомитись з відкритою інформацією з різних реєстрів (загалом 16 розділів, в т.ч. 12 реєстрів):

дані про взяття на облік платників податків;
система обліку публічної інформації;
довідка про відсутність заборгованості;
інформація про реєстратори розрахункових операцій (РРО);
інформація про книги обліку розрахункових операцій (КОРО);
реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами;
реєстр неприбуткових установ та організацій;
реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування;
реєстр страхувальників;
реєстр платників єдиного податку;
єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій;
реєстр податкових накладних/розрахунків коригування (ПН/РК), реєстрація яких зупинена;
дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
дані реєстру отримувачів бюджетної дотації;
дані реєстру платників ПДВ;
реєстр заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу.

 
Послуги з оренди транспортних засобів: визначення місця постачання
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра нагадує, що пп. «б»  п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) визначено, що об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників ПДВ з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 ПКУ.
Відповідно до п. 186.4 ст.186 ПКУ місцем постачання послуг є місце реєстрації постачальника, крім операцій, зазначених у пунктах 186.2 і 186.3 ст. 186 ПКУ.
Згідно з пп. «ґ» п. 186.3 ст. 186 ПКУ місцем постачання послуг з надання в оренду (лізинг) рухомого майна, крім транспортних засобів та банківських сейфів, вважається місце, в якому отримувач послуг зареєстрований як суб’єкт господарювання або – у разі відсутності такого місця – місце постійного чи переважного його проживання.
Отже, місцем постачання послуг з оренди транспортних засобів (залізничного, морського, річкового, автомобільного, авіаційного та трубопровідного) є місце реєстрації постачальника таких послуг.
 
До уваги платників ЄСВ!
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра звертає увагу, що відповідно до частини восьмої ст. 9 Закону України від 08 липня 2010 року     № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) – роботодавці зобов’язані сплачувати ЄСВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше      20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов’язані сплачувати ЄСВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.
Порядок нарахування і сплати ЄСВ затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами (далі – Інструкція № 449).
Згідно з п. 11 розділу ІV Інструкції № 449 у разі, якщо останній день строків сплати ЄСВ, зазначених у Інструкції № 449, припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків сплати ЄСВ вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.
 
З початку року на соціальний захист мешканців Дніпропетровщини
надійшло майже 10 мільярдів гривень єдиного внеску
У Дніпропетровській області протягом січня – вересня 2018 року від платників регіону надійшло 9 мільярдів 812,4 мільйонів гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що на      1 мільярд 693,9 мільйонів гривень більше фактичних надходжень трьох кварталів 2017 року. Про це повідомив начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Владислав Воінов.
При цьому, лише в вересні поточного року платники єдиного внеску Дніпропетровської області перерахували на рахунки Державного казначейства 1 мільярд 69,9 мільйонів гривень. Порівняно з вереснем 2017 року надходження зросли на 12 відсотків, або на 112,2 мільйонів гривень.
«Своєчасна сплата ЄСВ – це не лише обов’язок перед державою, але й захищені соціальні гарантії для кожного», – наголошує Владислав Воінов.
 
В «Електронному кабінеті» запроваджені сервіси з
автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує про наступне.
В «Електронному кабінеті» ДФС України реалізовано автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ та додатку 1 «Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1)», додатку 5 «Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)», додатку 6 «Довідка (Д6) подається платниками, які заповнюють рядок 5 декларації, та підприємствами (організаціями) інвалідів» на підставі даних Єдиного реєстру податкових накладних (далі – ЄРПН).
Для автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ та вище зазначених додатків необхідно у приватній частині «Електронного кабінету» при створенні документа звітності проставити відмітку «заповнити на основі даних ДФС». Після чого на підставі відомостей, внесених в ЄРПН, заповнюються дані рядків податкової декларації з ПДВ та відповідних таблиць:
■ Таблиця 1 (Д1) «Коригування податкових зобов’язань згідно зі статтею 192 та пунктом 199.1 статті 199 розділу V Кодексу»;
■ Таблиця 2 (Д1) «Коригування податкового кредиту згідно зі статтею 192 розділу V Кодексу»;
■ Таблиця 1 розділу І Податкові зобов’язання (Д5) «Операції на митній території України, що оподатковуються податком на додану вартість за основною ставкою та ставкою 7 %, крім ввезення товарів на митну територію України»;
■ Таблиця 1 розділу ІІ Податковий кредит (Д5) «Операції придбання з податком на додану вартість, які підлягають оподаткуванню за основною ставкою та ставкою  7 %»;
■ Таблиця 1 (Д6) «Операції, що не є об’єктом оподаткування (стаття 196 розділу V Кодексу), операції з постачання послуг за межами митної території України та послуг, місце постачання яких визначено відповідно до пунктів 186.2, 186.3 статті 186 розділу V Кодексу за межами митної території України, операції, які звільнені від оподаткування (стаття 197 розділу V Кодексу, підрозділ 2 розділу XX Кодексу, міжнародні договори (угоди))».
Додатково повідомляємо, що розділ «СЕА ПДВ» доповнено новим сервісом «Інформація про суму перевищення». За допомогою даного сервісу платникам надано можливість перегляду інформації щодо даних розрахунку суми перевищення та результату порівняння даних податкової звітності з ПДВ та ЄРПН.
 
Оформлений трудовий договір
забеспечує майбутнє кожного працюючого
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра звертає увагу, що трудові відносини з працівником регулюються Кодексом законів про працю України від 10.12.71 № 322-VIII із змінами та доповненнями (далі – КЗпП).
Відповідно до статті 21 КЗпП трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Трудовий договір може бути безстроковим, що укладається на невизначений строк, та строковим, що укладається на визначений строк, встановлений за погодженням сторін або на час виконання певної роботи. Строковий трудовий договір укладається у випадках, коли трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами.
Трудові відносини між громадянином, який наймається на роботу та роботодавцем (юридичною або фізичною особою – підприємцем) оформлюються в письмовій формі.
При укладенні трудового договору з працівником, може бути обумовлене угодою сторін випробування з метою перевірки відповідності роботі, яка йому доручається. Умова про випробування повинна бути застережена в наказі (розпорядженні) про прийняття на роботу. Важливо пам’ятати, що в період випробування на працівників поширюється законодавство про працю, тобто обмеження трудових прав в тому числі на оплату праці, на соціальний захист тощо не допускається.
Відповідно до ст. 56 КЗпП за згодою між працівником і роботодавцем може встановлюватися як при прийнятті на роботу, так і пізніше неповний робочий день або неповний робочий тиждень.
Роботодавець зобов’язаний установити неповний робочий день (тиждень) на прохання:
1) вагітної жінки;
2) жінки, яка має дитину віком до 14 років або дитину-інваліда (у тому числі таку, що знаходиться під її опікуванням);
3) особи, що здійснює догляд за хворим членом сім’ї відповідно до медичного висновку.
Слід зазначити, що неоформлення трудового договору призводить до виплати заробітної плати «у конвертах», а це, в свою чергу, призводить до негативних наслідків для найманих працівників – до відсутності соціальних гарантій, передбачених законодавством України. Отже, наймані працівники мають бути зацікавлені в офіційному оформленні трудових відносин.
 
В одній акцизній накладній може бути зазначено
операцію виключно за одним кодом УКТ ЗЕД
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра нагадує, що відповідно до абзацу першого п. 231.1 ст. 231 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями платник податку при реалізації пального зобов’язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального та зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.
Абзацом другим п. 9 розділу І Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2016 № 218 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 17.03.2016 за № 405/28535), із змінами встановлено, що в одному документі (акцизна накладна, розрахунок коригування акцизної накладної) може бути зазначено операцію виключно за одним кодом УКТ ЗЕД.
 
Cлідчі ДФС у Дніпропетровській області
повернули до бюджету понад 24 млн грн
Протягом трьох кварталів 2018 року слідчими ГУ ДФС у Дніпропетровській області розслідувалось 548 кримінальних проваджень за порушення у сфері податкових відносин.
Досудове розслідування закінчено зі 154 кримінальних проваджень, з яких до суду скеровано 84. З них з обвинувальним актом - 74, для вирішення питання про звільнення особи від кримінальної відповідальності – 10.
Крім того, з січня по вересень поточного року за підслідністю слідчими направлено 150 кримінальних проваджень, приєднано до інших проваджень – 81.
Завдяки розслідуваним справам слідчими ГУ ДФС Дніпропетровщини з початку року відшкодована сума нанесених державі збитків у розмірі 24 мільйони 328 тисяч гривень. Також, накладено арешт на майно порушників на суму     5 мільйонів 21 тисячу гривень.
 
У жовтні роботодавці активно почали реєструвати найманих працівників
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує, що на виконання доручення Уряду щодо перевірок суб’єктів господарювання – забудовників та пов’язаних з ними осіб до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на жовтень 2018 року додатково включено  78 суб’єктів господарювання – юридичних осіб. Обсяг їх доходів становить     14,6 млрд грн. Про це повідомив в.о. Голови ДФС України Олександр Власов.
За його словами, загалом до плану-графіка проведення перевірок на 2018 рік включено 365 суб’єктів з обсягами доходів за 2017 рік 50,9 млрд грн. З них 147 суб’єктів господарювання перевірятимуться у IV кварталі 2018 року, у тому числі й зазначені 78 забудовників.
«Також ДФС ідентифіковано 25 компаній з управління активами, які задіяні у діяльності суб’єктів будівельного ринку. Наразі триває процедура їх відбору та включення до плану-графіку документальних перевірок», – зазначив Олександр Власов.
Крім того, тільки протягом 5 днів жовтня підприємства, які здійснюють будівництво житлових і нежитлових приміщень, повідомили про 4 283 найманих осіб (проти 1 650 за 5 днів вересня).
Як зазначив очільник ДФС, подібна тенденція до легалізації праці найманих осіб спостерігається і в інших галузях економіки.
Так, підприємствами, які займаються роздрібною торгівлею в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами за 5 днів жовтня поточного року було подано повідомлення про 12 441 найману особу (за 5 днів вересня цей показник становив 3 461). А підприємства ресторанної галузі за цей період повідомили про 8 085 нових працівників (проти 1 611 за 5 днів вересня).
«За результатами активізації інформаційно-роз’яснювальної роботи з роботодавцями та громадськістю щодо недопустимості допуску до роботи найманих працівників без оформлення трудових відносин за 5 робочих днів жовтня 2018 року вже подано 92,7 тис. повідомлень про прийняття на роботу 169,5 тис. найманих осіб. Це становить 35,1 % від кількості працевлаштованих у вересні», – підкреслив Олександр Власов.
За вересень поточного року роботодавцями подано до органів ДФС 238,8 тис. повідомлень про прийняття на роботу 482,7 тис. найманих працівників.
Варто відзначити, що у рамках операції «Будівельник», яка розпочалася у листопаді минулого року, оперативними підрозділами Державної фіскальної служби сформовано переліки суб’єктів будівельної галузі в розрізі регіонів, що відображають 1 121 об’єкт нерухомого майна із зазначенням адрес місцезнаходження для відпрацювання в межах чинного законодавства.
 
Повернення частини суми авансу у зв’язку із зміною кількості поставлених товарів/послуг без зміни їх ціни: складаємо розрахунок коригування
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що на дату повернення частини суми попередньої оплати (авансу)/поставлених товарів у зв’язку із зміною кількості поставлених товарів/послуг без зміни їх ціни постачальник (продавець) складає розрахунок коригування до податкової накладної, яка була складена на дату отримання коштів / постачання товарів.
У першому рядку табличної частини (розділ Б) такого розрахунку коригування:
¨ у графі 1 зазначається порядковий номер рядка податкової накладної, який коригується;
¨ у графі 2 зазначається причина коригування «Зміна кількості». Причина коригування вказується в графі 2 без лапок та інших додаткових розділових знаків;
¨ значення граф 3 – 6 відповідає значенню відповідно граф 2 – 5 рядка податкової накладної, що коригується;
¨ у графі 7 «Коригування кількості; зміна кількості, об’єму, обсягу (–)(+)» зі знаком «–» зазначається значення графи 6 рядка податкової накладної, що коригується;
¨ у графі 8 «Коригування кількості; ціна постачання товарів/послуг» зазначається значення графи 7 рядка податкової накладної, що коригується; знак «–» у цій графі не вказується;
¨ графи 9 – 10 «Коригування вартості» не заповнюються;
¨ значення граф 11, 12 відповідає значенню відповідно граф 8, 9 рядка податкової накладної, що коригується;
¨ у графі 13 зі знаком «–» зазначається значення графи 10 рядка податкової накладної, що коригується.
Одночасно заповнюється другий рядок табличної частини (розділ Б) такого розрахунку коригування, у якому:
¨ у графі 1 зазначається новий черговий порядковий номер рядка, якого не було в податковій накладній, що коригується (наприклад, якщо в податковій накладній, що коригується, було 10 рядків, то у графі 1 зазначається номер 11);
¨ у графі 2 зазначається причина коригування «Зміна кількості». Причина коригування вказується в графі 2 без лапок та інших додаткових розділових знаків. Запис у графі 2 першого і другого рядків не повинен відрізнятися;
¨ значення граф 3 – 6 відповідає значенню відповідно граф 2 – 5 рядка податкової накладної, що коригується;
¨ у графі 7 «Коригування кількості; зміна кількості, об’єму, обсягу (–)(+)» зазначається нове (змінене, правильне) значення кількості товарів/послуг;
¨ у графі 8 «Коригування кількості; ціна постачання товарів/послуг» зазначається значення графи 7 рядка податкової накладної, що коригується;
¨ графи 9 – 10 не заповнюються;
¨ значення граф 11, 12 відповідає значенню відповідно граф 8, 9 рядка податкової накладної, що коригується;
¨ у графі 13 зазначається правильне значення обсягу постачання (без урахування ПДВ).
 
За інформацією ГУ ДФС у Дніпропетровській області

Додати коментар

Користувач:
email:





Shares rise and fall fast
Fortunes made or lost, such power
In the hands of few.

- Fin.Org.UA

Новини

00:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 18 квітня: покриття дефіциту бюджету, Raiffeisen Bank просять пришвидшити вихід з московія
20:45 - Meta представила ранні версії своєї нової моделі ШІ LLaMA 3
20:33 - Мексика під тиском США припиняє стимулювання китайських виробників електромобілів
20:04 - Україна отримала від німецьких партнерів енергетичне обладнання на майже мільйон євро
19:47 - У І кварталі до бюджету від приватизації надійшло понад 650 мільйонів
19:47 - Катерина Павліченко: За допомогою 38 машин, отриманих ДСНС від міжнародних партнерів, було розміновано понад 700 га територій
19:22 - У І кварталі Мінфін залучив понад $3 мільярди внутрішніх запозичень для покриття дефіциту бюджету
19:13 - московіянам почнуть відключати вхід в акаунти через Apple чи Google ID
19:06 - У Мінфіні відбулося третє засідання Міжвідомчої робочої групи з питань застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій
18:56 - "Схеми": Портнов з Іспанії переписав віллу під Києвом на дітей
18:44 - Виробники "Шахедів", металургія та автопромисловість: США та Британія ввели санкції проти Ірану
18:41 - Делегація МОЗ взяла участь у пояснювальній сесії Єврокомісії з питань захисту прав споживачів та охорони здоров’я
18:35 - "Укрнафта" змешить споживання електроенергії на АЗС
18:25 - Мінфін та Держфінмоніторинг працюють з міжнародними партнерами, щоб внести росію до «чорних» списків FATF та ЄС, – Денис Улютін
18:18 - Замість декларативних пільг — дієві інструменти для самореалізації ветеранів у цивільному житті, — Максим Кушнір
18:12 - "Мобілізаційний" закон: зміни для бізнесу та військовозобов’язаних осіб
18:07 - УЗ цьогоріч планує відремонтувати майже 1200 кілометрів колій
17:56 - Підписано Угоду про співробітництво в рамках проекту «Спільна архівна спадщина» з керівниками архівних служб країн Балтії, України та Польщі
17:45 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 18.04.2024
17:32 - "Укренерго" попереджає про можливі обмеження електроенергії для промислових споживачів
17:30 - Держаудитори перевірять ефективність роботи ДП «Укрдіпроважмаш»
17:28 - Посібник "Створення індустріальних парків та включення їх до Реєстру індустріальних парків"
17:21 - Німецький бізнес зацікавлений збільшувати інвестиції в ключові галузі української економіки, - Юлія Свириденко
17:20 - ФДМУ не зміг із першої спроби продати конфісковані квартири Сальдо і Шелкова
17:17 - Зустріч фінансового блоку G7: Сергій Марченко закликав пришвидшити розробку механізмів для спрямування активів рф на потреби України
17:00 - З 22 квітня в Києві відновиться платне паркування
16:48 - Німецький бізнес зацікавлений збільшувати інвестиції в ключові галузі української економіки, - Юлія Свириденко
16:38 - План США з випуску боргових зобов'язань під активи московія має юридичні ризики – ЄЦБ
16:35 - З початку року аграрії отримали кредитів на розвиток на 36 мільярдів


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар25.5305
Канадський долар28.7995
Юань Женьміньбі5.4716
Чеська крона1.6729
Данська крона5.6663
Гонконгівський долар5.0568
Форинт0.107167
Індійська рупія0.47405
Рупія0.0024469
Новий ізраїльський шекель10.4752
Єна0.25658
Теньге0.088619
Вона0.028832
Мексиканське песо2.3361
Молдовський лей2.2125
Новозеландський долар23.4771
Норвезька крона3.6023
московський рубль0.42078
Сінгапурський долар29.1268
Ренд2.0799
Шведська крона3.6351
Швейцарський франк43.5804
Єгипетський фунт0.8193
Фунт стерлінгів49.3858
Долар США39.6037
Білоруський рубль14.3951
Азербайджанський манат23.2936
Румунський лей8.497
Турецька ліра1.2187
СПЗ (спеціальні права запозичення)52.1599
Болгарський лев21.6154
Євро42.2789
Злотий9.769
Алжирський динар0.29133
Така0.35452
Вірменський драм0.099159
Домініканське песо0.66115
Іранський ріал0.00092851
Іракський динар0.029769
Сом0.43587
Ліванський фунт0.000436
Лівійський динар8.0586
Малайзійський ринггіт8.2657
Марокканський дирхам3.8465
Пакистанська рупія0.14042
Саудівський ріял10.3982
Донг0.0015718
Бат1.07729
Дирхам ОАЕ10.6188
Туніський динар12.4776
Узбецький сум0.0030882
Новий тайванський долар1.221
Туркменський новий манат11.1421
Сербський динар0.36025
Сомоні3.561
Ларі14.9113
Бразильський реал7.2282
Золото94309.87
Срібло1126.34
Платина37223.12
Паладій40714.98

Курси валют, встановлені НБУ на 19.04.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
2262861041.451041.451041.451041.45312435.00
227763995.04995.04995.04995.04221893.92
229025981.29981.29981.29981.29490645.00
229470917.22917.22917.22917.2291722.00
2302621049.581049.581049.581049.58209916.00
BAVL0.2250.2250.2250.22567500.00
CRSR061018.491019.181018.491019.1820373.25
USGK78454845484548454822740000.00

Дані за 18.04.2024