Відібрано продукти і послуги, з якими Україна буде представлена на Національному стенді у Китаї
14.09.2018 16:16 | Fin.Org.UA за інформацією КМУЗавершився Національний відбір продуктів і послуг, які Україна представить на Національному стенді під час міжнародної виставки China International Import Expo 2018 у листопаді цього року.
Це перша міжнародна імпортна виставка глобального масштабу в КНР, в якій візьмуть участь офіційні делегації, покупці та інвестори з понад 65 країн-учасниць.
Поряд із презентаціями державних органів і галузей продукти і послуги відібраних компаній сформують вагому частину експозиції України в Китаї.
«Китай входить до трійки найбільш перспективних ринків для українського експорту.
Уже зараз товарообіг з КНР складає майже $8 млрд, але потенціал торгівлі набагато більший $10 млрд на найближчі 5 років.
Щоб досягти такого показника, маємо докладати спільних зусиль та використовувати максимум можливостей.
Торгові місії, урядовий та бізнес-діалог та, безумовно, участь у потужних міжнародних виставках.
Наша мета - збільшення експорту наукомісткої, інноваційної української продукції на ринок Піднебесної», - підкреслив Перший віце-прем’єр-міністр - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів.
В рамках Національного відбору зі 110 українських компаній, що подали свої заявки на участь, продукти і послуги з експортним потенціалом 18 компаній були відібрані для представлення на Національному стенді.
Серед переможців продукти та послуги компаній у галузях індустріалізації, креативних індустрій, IT/інновацій, туризму та освіти:
гаджети для запису і перетворення голосових нотаток у текст (Senstone);
інтерактивні столи (Kodisoft);
пристрої для моніторингу параметрів організму людини і їх передачі на смартфон (Cardiomo Care Inc.);
інтеграція безпілотних технологій (DroneUA);
системи для консультацій лікарів з пацієнтами в режимі відеоконференції (Танграм Україна);
продакшн кіно та відео (PSBfilms);
інтерактивні екосистеми для дітей (Art&Code);
інтерактивні рюкзаки з LED-екраном (PIX Inc.);
роботизований екзоскелет для реабілітації рухів кінцівок людей (UniExo);
розробки хірургічних атравматичних технологій та виробництва реабілітаційних інструментів і матеріалів (ПП «Укртехмед»);
можливості української вищої технічної освіти для громадян КНР в Україні (Український інститут міжнародної освіти);
запасні частини, деталі та вузли для модернізації та реконструкції парових турбін (ПрАТ «Полтавський машинобудівний завод»);
системи для покращення властивостей важкого палива та паливних сумішей (гомогенізатор і технологія TRGA по Рубану);
спільний українсько-китайський проект з популяризації України у світі (видавництво «Основи»);
можливості української бізнес-освіти для громадян КНР в Україні ((МІМ-Київ);
унікальні туристичні продукти для туристів з КНР (ТОВ «Київський Супутник»);
автоматизована платформа нейромаркетингу (Українська Маркетингова Група);
виробництво систем і засобів радіаційного контролю (ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр»).
Для безпосереднього представлення на Національному стенді українські компанії мають надати остаточне підтвердження та здійснити ряд процедурних питань.
Значна частина продуктів та послуг інших компаній-учасників відбору також буде представлена у Національному каталозі експортерів, що буде доступний для всіх учасників виставки на Національному стенді.
Інші сектори будуть в тій чи іншій формі представлені в Програмі активностей на Національному стенді.
Як зазначила керівник Офісу з просування експорту Мар’яна Каганяк, Україна буде вперше брати участь у заході такого масштабу: «Важливо, що нам вдалося об’єднати зусилля держави, бізнесу, міжнародних партнерів.
І в такому тандемі участь України із Національним стендом в Китаї дозволить гідно презентувати торговельний потенціал, інвестиційні досягнення та представити якісні, конкурентні та унікальні товари та послуги.
А для українського бізнесу - це ще один майданчик та нові можливості для просування на мільярдному ринку».
Як відомо, заявки на відбір продуктів і послуг на Національний стенд у Китаї приймалися до 31 серпня.
Пропозиції не обмежувалися галузями та можуть бути представлені як фізично (якщо це дозволяють розміри стенду), так і віртуально.
До продуктів та послуг українських компаній висувалися такі критерії, як якість, інноваційність, креативність та експортний потенціал.
Програма реалізується Офісом з просування експорту за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.
Довідково
Міжнародна виставка China International Import Expo 2018 була офіційно анонсована Президентом КНР Сі Цзіньпіном на Форумі «Одного поясу – одного шляху» в травні 2017 р.
та є найбільш пріоритетним виставково-ярмарковим заходом для Китайської Народної Республіки.
Запрошення щодо участі України у ній було надіслано особисто Віце-прем"єром Держради КНР Ма Каєм та прийнято Мінекономрозвитку.
Очікується, що у виставці візьмуть участь офіційні делегації, байєри та інвестори з понад 65 країн-учасниць.
Загальна виставкова площа перевищує 240 тисяч квадратних метрів.
Захід буде проходити за підтримки Світової організації торгівлі, Конференції ООН з торгівлі та розвитку та Організації Об"єднаних Націй з промислового розвитку.