ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області

17.08.2018 15:04 | Fin.Org.Ua

Режим роботи ЦОП Дніпропетровської області у святкові та вихідні дні серпня
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що з метою організації якісного виконання органами ДФС покладених завдань з обслуговування платників податків, запобігання виникненню можливих ризиків несвоєчасного та неякісного прийняття звітності та надання адміністративних послуг, Центри обслуговування платників Дніпропетровської області у святкові та вихідні дні серпня працюватимуть за наступним режимом:
23 серпня 2018 року –– відповідно до законодавства про працю робочий день скорочено на одну годину;
24, 26 серпня 2018 року –  вихідні дні;
25 серпня 2018 року – робочий день відповідно до затверджених графіків роботи ЦОП до 13 год. 00 хв.
 
Інноваційна система е-Receipt сприятиме детінізації обігу готівки
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області  інформує, що експериментальний проект електронної системи Е-Receipt (або «Електронний чек»), впровадження якого стартувало з 1 липня 2018 року та триватиме до 31 грудня 2019 року, є пілотним і участь підприємців у ньому є добровільною. Протягом зазначеного періоду будуть досліджені інноваційні розробки, новітні моделі програмних та/або програмно-технічних комплексів, можливість їх застосування для здійснення розрахункових операцій. 
 Сутність новітньої моделі полягає у введенні альтернативного технологічного рішення для реєстрації розрахункових операцій в сфері торгівлі без застосування традиційних реєстраторів (РРО). Поряд з касовими апаратами для реєстрації розрахункових операцій буде можливо використовувати і додаток, встановлений у смартфоні або планшеті, або персональному комп’ютері, - інформують в ДПІ
Передбачається, що впровадження проекту е-Receipt створить передумови для демонополізації ринку засобів для реєстрації розрахункових операцій, спростить умови  введення їх в експлуатацію та використання. А це  мотивуватиме покупців контролювати дотримання вимог законодавства при здійсненні розрахункових операцій. Що в свою чергу підвищить прозорість розрахунків в сфері торгівлі і послуг та сприятиме детінізації обігу готівки.
Фіскальний чек громадяни можуть перевірити у відкритій частині Електронного кабінету. Це надає можливість покупцю у разі необхідності захисту його прав як споживача скористатися електронним чеком та пред’являти його.
Усі кейси системи безкоштовні для її користувачів і не потребують абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та без вихідних, і міститиме значний масив інформації для використання користувачами. Оnline реєстрація пристроїв проводиться без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів.
Очікується, що позитивні результати експерименту дозволять впровадити новітні РРО у промислову експлуатацію та сприятимуть їх застосуванню платниками податків поряд з традиційними моделями касових апаратів, а використання окремих моделей надасть можливість здійснювати віддалений контроль за розрахунками та обігом товарів на підприємстві.
Додаткова інформація: з 19.06.2018 набула чинності постанова КМУ №472, якою затверджено Порядок реалізації експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій. Порядок передбачає, що учасниками експериментального проекту є виробники (постачальники) та користувачі новітніх моделей комплексів, зокрема, удосконалених комп’ютерно-касових систем, які виявили заінтересованість щодо участі в експериментальному проекті.
 
За 7 місяців п.року місцева громада Центрального району м.Дніпра отримали понад  420 млн.грн. больше податкових платежів
Протягом січня – липня  2018 року до місцевого бюджету Центрального району м.Дніпра  надійшло 420,9 млн. гривень податкових платежів, які адмініструють ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області . Це на 23,1 відсотків більше аналогічних показників минулого року. Додатково місцевий бюджет отримав  24,2 млн.грн. Індикативний показник доходів виконано на 106,1 відсотків.
Протягом 7 місяців 2018 року забезпечено надходження до місцевого бюджету податку на доходи фізичних осіб зібрано 260,5 млн.грн., що більше на 41,0млн.. грн. за надходження 2017року.
Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки надійшло у розмірі 13,3млн. грн., в тому числі від юридичних осіб – 12,2 млн.грн. В порівнянні з показниками 2017 року приріст податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки становить 4,5млн.грн млн. грн. або 135 відсотка.
У січні- липні  2018 року до місцевого бюджету надійшло 56,9 млн. грн. плати за землю, що більше ніж у 2017 році на 9,8 млн.грн. в тому числі від юридичних осіб  надійшло у сумі 51,9 млн. грн.
Також, значну питому вагу у надходженнях до місцевого бюджету займає єдиний податок, якого протягом семи місяців 2018року зібрано у розмірі  67,4 млн. грн., що більше на 14,8 млн.грн. або 32,6 відсотка за показники 2017 року. Єдиний податок в 2018 року: з юридичних осіб становить 21,6 млн. грн., з фізичних осіб –45,8 млн. грн.
Нові сервіси в Електронному кабінеті при реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області  повідомляє, що платники податку на додану вартість мають змогу скористатися новими сервісами в Е-кабінеті під час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування. Зокрема:
-в Електронному кабінеті є можливість подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо вони складені на одного отримувача за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних відображені однотипні операції. Однотипними операціями є операції з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг;
- для уникнення помилок при складанні розрахунків коригування до податкової накладної платники можуть скоритися сервісом, який дозволяє переглянути повну інформацію щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників.
Доступ до інформації надано в приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку податкової накладної відображається остаточний розрахунок з урахуванням всіх наступних зареєстрованих до неї розрахунків коригування;
- можна здійснити перегляд розрахункових показників навантаження та суми ПДВ, зазначені платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді;
- платники мають змогу скористатися Реєстром ПН/РК, реєстрація яких зупинена. Він розміщений у відкритій частині Електронного кабінету. За допомогою цього сервісу платники мають можливість в он-лайн режимі переглядати інформацію щодо розгляду та статусу зупинених документів. Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК».
Всі ці сервіси є допомогою для бізнесу під час процесу реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, які скорочують час на пошук необхідної інформації та допомагають уникнути помилок при складанні розрахунків коригування.
 
Відбувся черговий сеанс «гарячої»лінії в ДПІ у Центральному районі м.Дніпра  щодо нарахування та сплати єдиного внеску
Начальником відділу податків та зборів з фізичних осіб території обслуговування ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксаною Бабкіною проведено черговий сеанс «гарячої» лінії з питань нарахування та сплати єдиного соціального внеску.
Пропонуємо вашій увазі відповіді на запитання, з якими зверталися платники податків під час проведення веб-конференції.
 
Питання: Добрий день, скажіть будь-ласка, підприємцю - платнику єдиного податку на період відпустки потрібно платити ЄСВ?
Відповідь: Відповідно до Податкового кодексу України, платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів. Інформація про період щорічної відпустки і терміни тимчасової втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності подається за заявою у довільній формі. Крім того, платники єдиного податку першої і другої груп сплачують ЄСВ за себе – до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ. Суми для сплати ЄСВ платники визначають самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄСВ, встановленої Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску. Фізичні особи - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, сплачують єдиний внесок за періоди незалежно від того, отримували вони дохід у цей період чи ні. Виключенням є фізичні особи - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, за умови, що вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст. 26 Закону України від «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Отже, звільнення від сплати ЄСВ на період відпустки чинним законодавством не передбачено.
 
Питання:  Доброго дня! Нагадайте будь-ласка термін  подання звіту по єдиному внеску для адвоката, у якого відсутні  наймані працівники?
Відповідь: Форми та строки подання звітності передбачено Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435. Особи, які провадять незалежну професійну діяльність без використання праці найманих працівників, формують та подають звіт самі за себе один раз на рік до 1 травня року, наступного за звітним періодом. Звітним періодом є календарний рік. Сплачують єдиний внесок поквартально до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (19 квітня, 19 липня, 19 жовтня, 19 січня). При цьому мінімальний страховий внесок у 2018 р. за місяць становить 819,06 грн, за квартал - 2 457,18 грн.
 
Питання: Члени фермерського господарства мають подавати звіт по єдиному внеску за себе?
Відповідь: Відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, для членів фермерських господарств, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах, звітними періодами є календарні місяці, які формуються та відображаються у річній звітності, що подається до 1 травня року за результатами фінансового року, тобто звітним періодом є календарний рік
Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску подається за формою № Д5 згідно з додатком 5 до Порядку  формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 квітня 2015 року N 435 з врахуванням змін, внесених наказом від 15.05.2018 № 511.
Члени фермерського господарства звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст. 26 Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.
 
Питання: Звіт по ЄСВ у серпні подається за новою формою?
Відповідь: Міністерство фінансів України наказом від 15.05.2018 № 511 «Про внесення змін до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», виклало у новій редакції Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Наказ набирає чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування. Його опубліковано в бюлетені «Офіційний вісник України» від 06.07.2018 р. №51. Таким чином, він набирає чинності з 1 серпня 2018 року. Отже, звітність за формами Додатка 4 за звітний період липень 2018 року термін подання - з 01 по 20 серпня 2018 року подаються за  старою формою звітності.
Звітність за новою формою, затвердженою наказом № 511, подаватиметься платниками єдиного внеску, починаючи з 01.09.2018, тобто за звітні періоди починаючи з серпня 2018 року.
Питання: Платник податку змінив місцезнаходження в липні 2018 року, в яку податкову інспекцію подавати звітність по ЄСВ у серпні?
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» платник єдиного внеску зобов’язаний подавати звітність до фіскального органу за основним місцем обліку. Відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, якщо страхувальник у звітному періоді змінює місцезнаходження, місце реєстрації або місце проживання (поза межами територіального обслуговування фіскального органу, в якому він перебував на обліку), звіт за цей звітний період подається до фіскального органу за новим місцем взяття на облік. Таким чином, у разі зміни суб’єктом господарювання протягом бюджетного року місцезнаходження, пов’язаного зі зміною адміністративного району, звітність про суми нарахованого єдиного внеску подається та сплачується за новим місцем взяття на облік.
 
Питання: Фізична особа - підприємець з 1 липня 2018 року обрала спрощену систему оподаткування.  Чи потрібно сплачувати ЄСВ, якщо доходів у липні не було?
Відповідь: Фізичні особи - підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування є платниками єдиного внеску. Єдиний внесок підприємцями-спрощенцями нараховується на суми, що визначаються такими платниками самостійно, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску. Мінімальний страховий внесок - це сума єдиного внеску, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця. Фізичні особи - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, сплачують єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20  числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (19 квітня, 19 липня, 19 жовтня, 19 січня). При цьому мінімальний страховий внесок у 2018 р. за місяць становить 819,06 грн, за квартал - 2 457,18 грн.
Таким чином, підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, сплачують єдиний внесок незалежно від того, отримували вони дохід чи ні. Право на звільнення від сплати єдиного внеску за себе мають, зокрема, підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування за умови, що вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст. 26 Закону № 1058 та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску винятково за умови їхньої добровільної участі у системі загально­обов’язкового державного соціального страхування.
 
З початку року сервісом ДФС України «Пульс» скористався 391 платник Дніпропетровщини
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області  повідомляє, що протягом січня - липня 2018 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернувся 391 заявник Дніпропетровської області.
За допомогою сервісу «Пульс» заявники звертались щодо звітності та реєстрації накладних (236 звернень). З приводу роботи органів ДФС зателефонував 91 платник. Робота системи електронного адміністрування ПДВ турбувала 25-х  відвідувачів тощо. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 6 звернень.
Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна проінформувати про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії 0-800-501-007 (напрямок «4»).
На Дніпропетровщині викрито «ремонтні» махінації на 5,3 млн гривень
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області  інформує, що підрозділом боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Дніпропетровській області спільно з регіональною прокуратурою встановлені факти можливого привласнення бюджетних коштів посадовцями одного з товариств з обмеженою відповідальністю Дніпропетровської області.
Як з’ясувалося, керівник зазначеного товариства, яке було залучено до виконання ремонтних робіт автомобільних доріг області, вирішив трохи заробити на отриманих коштах. Для легалізації незаконних доходів він перерахував бюджетні кошти у сумі 5,3 млн грн. на рахунки підприємства-постачальника, яке на підставі сфальсифікованих документів перерахувало їх на рахунки інших підприємств. При цьому останні фактично не могли реалізувати товари та послуги, за які отримали кошти.
Завідомо неправдиву інформацію щодо фінансово-господарських взаємовідносин посадовими особами товариства було внесено до офіційних документів та податкової звітності.
За вказаними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 209 КК України.
Здійснюється кримінальне провадження.
 
З початку року платники податків Центрального району м.Дніпра отримали понад 68 тисяч послуг
Протягом січня-липня 2018 року фахівцями центру обслуговування платників при  ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області надано  68 987  послуг, у тому числі адміністративних - 7 068
 
Найбільш запитуваною є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. На 01.08.2018 року таких послуг надано 1 266.
Друге та третє місце за популярністю посіли послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків та отримання довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету. Цих послуг протягом семи місяців поточного року надано 1094 та 746 відповідно.
Крім того, надано 627Витягів з реєстру платників єдиного податку, здійснено реєстрацію 580платників єдиного податку юридичних та фізичних осіб-підприємців, зареєстровано 516книг обліку доходів та книгу  обліку доходів і витрат платникам єдиного податку.
Протягом січня  - липня    2018 року зареєстровано 455 реєстраторів розрахункових операцій, зареєстровано 1 229 книг обліку розрахункових операцій, зареєстровано 325 розрахункових книжок.
 
До Реєстру неприбуткових установ і організацій внесено 12 неприбуткових установи. Проведено перереєстрацію 9 установ в Реєстрі неприбуткових установ і організацій.
Підтверджено статус податкового резидента України 26 платникам.
           
Працівниками центру обслуговування платників при ДПІ протягом звітного періоду п. року  видано 380 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями  та на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами.
 
Автовласники Центрального району м.Дніпра поповнили місцеву скарбницю майже на                            1,1 млн.гривень
За січень - липень 2018 року до місцевого бюджету  Центрального району м.Дніпра надійшло майже 1102,0 тис. гривень транспортного податку. Це на 422,3 тис. грн більше, ніж за аналогічний період 2017 року. Доведені індикативні показники виконанні на 108,4 відсотки.
Зазначимо, що платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні власні легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати. У 2018 році – це 1 мільйон 396,1 тисячі гривень. Ставка податку встановлена у розмірі 25 тисяч гривень на рік.
 
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра звертає увагу на те, що відповідно до п.п.267.6.10 п.261.6 ст.261 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) фізичні особи – платники транспортного податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:
         а) об'єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;
         б) розміру ставки податку;
         в) нарахованої суми податку.
У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об'єкт оподаткування, перехід права власності на об'єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
Фізичні особи - нерезиденти звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих органів за місцем реєстрації об'єктів оподаткування. 
 
Надходження за 7 міс. п.р. до держбюджету від платників Центрального району м.Дніпра  склали понад 469,9 млн. гривень"
За січень-липень 2018 року від платників податків Центрального району м.Дніпра до державного бюджету надійшло понад 469,9 млн. гривень.
Як зазначила начальник ДПІ у Центральному районі м.Дніпра Наталія Болдаш, порівняно з минулим роком сплачена сума зросла майже на 82,3 мільйонів або на 17,7 відсотка.
У розрізі податкових платежів питому вагу доходів державної казни займає податок на додану вартість – з початку року суб'єкти господарювання спрямували 260,9 мільйона ПДВ, що на 79,3 мільйона або на 16,9 відсотка більше, ніж торік.
Підприємства району  за сім місяців п.року перерахували 80,5 млн. гривень податку на прибуток, це на 32,8 мільйони або на 13,3 відсотків більше надходжень січня-липня 2017 року.
Від податку на доходи фізичних осіб державний бюджет отримав 94,7 мільйона, що перевищує рівень минулого року на 15,7 мільйона або на 19,9 відсотка.
Також значні відрахування забезпечені від військового збору – майже 31,1 мільйонів та акцизного податку – 8.7 мільйона гривень.
 Антикорупційний сервіс ДФС «Пульс».
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з метою недопущення корупційних діянь та інших правопорушень функціонує антикорупційний сервіс ДФС «Пульс», який покликаний подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами.
Залишити інформацію щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДФС та інших питань можна, зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером 0800-501-007 та обравши відповідний напрямок у меню інтерактивного голосового автовідповідача за напрямками:
(4) - для залишення інформації на сервіс «Пульс»;
(5) - для залишення інформації про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади»;
(6) - для залишення повідомлення  працівниками ДФС про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС
 Українська армія отримала від платників Центрального району м.Дніпра майже 31,1 млн. грн.
Упродовж січня – липня  півріччя цього року на підтримку українських військових платниками податків, які знаходяться на обліку в ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області сплачено до бюджету 31,3 млн.грн. військового збору з приростом до минулорічних надходжень - на 6,5 млн. гривень.
Загалом, із початку введення військового збору, чернівчани поповнили ним держскарбницю на 258,5 млн. грн.
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра нагадує, що військовий збір був введений в Україні з серпня 2014 року як додаткове джерело фінансування і підтримки армії, яка виконує завдання у зоні проведення АТО. Ставка збору становить 1,5% доходів, що підлягають оподаткуванню. Платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Відповідальними за нарахування збору до бюджету є роботодавці, що нараховують доходи у вигляді заробітної плати на користь платника податків.
Звертаємо увагу, що лише платники єдиного податку не сплачують військовий збір, решта податкових агентів є платниками військового збору.
Сплата військового збору - це свого роду суспільний індикатор дотримання законодавчих вимог у сфері оплати праці, оскільки цей податковий платіж утримується з легальних доходів громадян. Ріст його надходжень свідчить про відповідальну позицію більшості працедавців до залучення коштів на потреби українського війська, задля захисту державного суверенітету, гарантій стабільності та зміцнення економічної безпеки України.
Cуб’єкти господарювання Центрального району м.Дніпра довідались про інноваційні підходи у сфері РРО
Днями у ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області відбувся черговий семінар (практикум) для платників податків
Учасники зібрання отримали нагоду дізнатись про новації законодавства та останні роз’яснення ДФС України в частині оподаткування.
Відкрив семінар в.о. заступника начальника ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області Євгеній Омельченко, який акцентував увагу присутніх на перспективне законодавство та нововведення, і як це в майбутньому може вплинути на роботу суб’ктів господарювання.
 
Під час семінару (практикуму)  фахівці ДПІ   ознайомили суб’єктів господарювання  з ініціативами Кабінету Міністрів України щодо впровадження новітніх моделей програмних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій (системи e-Receipt (електронний чек) ), що  дозволять спростити порядок реєстрації РРО та стимулюватимуть бізнес до використання сучасних ІТ-систем при здійсненні готівкових розрахунків.
За словами  в.о.заступника начальника ДПІ Євгенія Омельченко, новітні моделі комплексу стануть альтернативою традиційним касовим апаратам. А саме впровадження інноваційної електронної системи дозволить створити умови для застосування платниками податків для реєстрації розрахункових операцій пристроїв широкого вжитку (персональних комп’ютерів, планшетів, смартфонів) та значно скоротити витрати на їх придбання та обслуговування.
Спеціаліст з організації роботи Олена Бодіна довела до відома суб’єктів господарювання  інформацію щодо роботи Центру обслуговування платників, роз’яснила нюанси електронного звітування, та запросила присутніх активно використовувати електронні сервіси фіскальної служби.
Також,  податківці нагадали присутнім про дотримання роботодавцями мінімальних гарантій в оплаті праці, закликали бухгалтерів чітко дотримуватись Порядку заповнення документів на переказ коштів у разі сплати податків, зборів та єдиного внеску, а також перевіряти інформацію про розрахункові рахунки для зарахування платежів.
Наприкінці семінару усі бажаючі отримали відповідь на поставлені питання та мали змогу отримати практичні поради фахівців у застосуванні податкового та трудового законодавства.
Відсутність об’єкта оподаткування рентною платою за спеціальне використання води у первинного водокористувача
У ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області звернули увагу. Для первинного водокористувача наявність діючого дозволу на спеціальне водокористування визначає його обов’язок подавати до контролюючого органу за основним або неосновним місцем обліку податкової декларації з рентної плати разом з Додатком (ами) 5 (в частині рентної плати за спеціальне використання вод), у тому числі при відсутності об’єкта оподаткування у деяких звітних (податкових) періодах. При цьому нормами Податкового кодексу України не передбачено подавати до контролюючого органу первинним водокористувачем заяви про відсутність об’єкта оподаткування рентною платою за спеціальне використання води у звітному періоді.
Для суб’єкта господарювання, у якого закінчився термін дії дозволу на спеціальне водокористування або при його анулюванні та припиненню використання води (тобто об’єкт оподаткування відсутній), останнім податковим періодом, за який подається декларація разом з Додатком (ами) 5 (в частині рентної плати за спеціальне використання вод), є звітний період, у якому закінчився термін дії дозволу на спеціальне водокористування.
Нагадаємо: порядок обчислення платниками податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води визначено пунктом 255.11 ПКУ.
 
ДФСУ оприлюднила проект форми бланка фінансової гарантії
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що на веб-порталі ДФСУ розміщено проект наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження форми бланка фінансової гарантії».
Відповідно до вимог частини першої ст. 311 Митного кодексу України від 13 березня 2010 року № 4495-VI із змінами та доповненнями (далі – МКУ) органи доходів і зборів як забезпечення сплати митних платежів приймають фінансові гарантії, видані гарантами, включеними до реєстру гарантів, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Фінансова гарантія, що надається у вигляді документа, є безвідкличним зобов’язанням гаранта, внесеного до реєстру гарантів, виплатити на вимогу органу доходів і зборів кошти в межах певної суми у разі невиконання забезпечених цією гарантією зобов’язань зі сплати митних платежів.
Частиною третьою статті 311 МКУ передбачено встановлення форми бланка фінансової гарантії центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
З огляду на це й розроблено вищезазначений проект наказу Мінфіну, яким:
затверджується форма бланку фінансової гарантії (завантажити);
встановлюється перелік відомостей, що вносяться до гарантійного документа.
Планується, що реалізація положень наказу сприятиме забезпеченню проведення митного контролю та митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення з використанням бланка фінансової гарантії, поданої у вигляді електронного документа або у паперовому вигляді разом з її електронною копією.
Зауваження та пропозиції стосовно змісту регуляторного акта надавати у письмовій та електронній формі протягом місяця з дня публікації цього оголошення за адресами:
Державна фіскальна служба України, Львівська пл., 8 м. Київ-53, МСП 04655, e-mail: transit@customs.sfs.gov.ua ;
Міністерство фінансів України, 01008, м. Київ-8, вул. Грушевського, 12/2, e-mail: samoylova@minfin.gov.ua.
Розміри щорічної плати за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, відповідно до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі; а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - 500 гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.
Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту) становить 780 гривень на кожне місце торгівлі незалежно від його територіального розташування.
Для місць торгівлі, які розташовані за межами території міст обласного підпорядкування я на відстані до 50 км та які мають торговельні зали площею понад 500 кв. м, плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.
 Звіт з єдиного соціального внеску подається за новою формою починаючи з серпня
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області, що до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування були внесені зміни відповідно до наказу Міністерства фінансів України 15.05.2018 №511, який набрав чинності з 01.08.2018 р.
Згідно з внесеними змінами з 1 серпня 2018 року за новими формами будуть подаватися  Додаток 4 «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (звітний період серпень місяць 2018 року, термін подання протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду) та Додаток 5 «Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску» (звітний період за 2018 рік).
Щодо звітності за формами Додатка 4 за звітний період липень 2018 року, термін подання якого з 01 по 20 серпня 2018 року, то вона подається за формами, затвердженими Наказом №435.
Звітність за новими формами, затвердженими наказом №511, подаватиметься платниками єдиного внеску, з 01.09.2018 за звітні періоди починаючи з серпня 2018 року.
За неповнолітнього власника податок на нерухоме майно сплачують батьки або усиновителі
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує щодо виконання обов’язку по сплаті податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у власності неповнолітньої особи.
Відповідно до ст.6 Сімейного кодексу України від 10 січня 2002 року № 2947-III (із змінами та доповненнями) правовий статус дитини має особа до досягнення нею повноліття.
Неповнолітньою вважається дитина у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років.
Згідно з п. 99.2 cт. 99 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755 ( із змінами та доповненнями) грошові зобов’язання неповнолітніх осіб виконуються їх батьками (усиновителями), опікунами (піклувальниками) до набуття неповнолітніми особами цивільної дієздатності в повному обсязі.
Батьки (усиновителі) неповнолітніх і неповнолітні у разі невиконання грошових зобов’язань неповнолітніх несуть солідарну майнову відповідальність за погашення грошових зобов’язань та/або податкового боргу.
Діяльність співвласників багатоквартирного будинку: оподаткування нежитлових приміщень
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє щодо порядку оподаткування ПДВ операцій з постачання послуг із оренди нежитлових приміщень.
Правові та організаційні засади діяльності ОСББ регулюються нормами Закону України від 29.11.2001 № 2866–III «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» (далі - Закон N 2866).
Згідно зі ст.16 Закону №2866 ОСББ має право здавати в оренду допоміжні приміщення та інше спільне майно багатоквартирного будинку.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Згідно з п. п. 203.1 і 201.10 ст.201 розділу V ПКУ при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) та надати покупцю за його вимогою.
Пунктом 187.1 ст.187 розділу V ПКУ визначено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
-         дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
-         дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п.п. 203.1 і 203.2 ст.203 розділу V ПКУ податкова декларація з ПДВ подається платником податку за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Сума податкового зобов'язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації з ПДВ, підлягає сплаті протягом 10 календарних; днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого п. 203.1 ст.203 розділу V ПКУ для подання податкової декларації з ПДВ.
Враховуючи викладене, операції з постачання ОСББ (платником ПДВ) послуг із оренди допоміжних приміщень та іншого спільного майна багатоквартирного будинку оподатковуються ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20 відсотків.
Детальніше щодо оподаткування послуг об’єднання співвласників багатоквартирного будинку в листі ДФС України від 06.08.2018 N 3430/6/99-99-15-03-02-15/ІПК.
Зміни місцязнаходження неприбуткової організації: куди звітувати та сплачувати податки
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що неприбуткові підприємства, установи та організації, визначені п. 133.4 ст. 133 ПКУ, подають звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт) за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (професійні спілки, їх об’єднання та організації профспілок, утворені в порядку, визначеному законом, звітують у разі порушень п. 133.4 ст. 133 ПКУ), та річну фінансову звітність.
Відповідно до п. 10.13 розд. Х Порядку обліку платників податків і зборів (далі – Порядок)., у разі зміни місцезнаходження суб’єкта господарювання - платника податків сплата визначених законодавством податків і зборів після такої реєстрації здійснюється таким платником податків за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного бюджетного періоду:
-         у такому випадку одночасно із зняттям з обліку, зокрема юридичної особи (крім юридичних осіб, які включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій) за основним місцем обліку здійснюється взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку згідно із розд. VII Порядку без подання заяви платником податків та з урахуванням особливостей, визначених п.п. 10.14 - 10.21 розд. Х Порядку;
-          до закінчення року платник податків обліковується в контролюючому органі за попереднім місцезнаходженням (неосновне місце обліку) з ознакою того, що він є платником податків до закінчення року, а в контролюючому органі за новим місцезнаходженням (основне місце обліку) – з ознакою того, що він є платником податків з наступного року.
У контролюючому органі за неосновним місцем обліку платник податків сплачує всі податки та збори, які згідно із законодавством мають сплачуватись на території адміністративно-територіальної одиниці, що відповідає неосновному місцю обліку, щодо таких податків подає податкові декларації (розрахунки, звіти) та виконує інші обов’язки платника податків, а контролюючий орган стосовно платника податків здійснює адміністрування таких податків, зборів (п. 7.3 розд. VII Порядку).
Враховуючи викладене, платник податку на прибуток у разі зміни податкової адреси, пов’язаної зі зміною адміністративного району, подає Декларацію та сплачує податок на прибуток за попереднім місцем податкової адреси (неосновним місцем обліку) до закінчення поточного бюджетного року, а починаючи з 01 січня наступного року – за новою податковою адресою (основним місцем обліку).
У разі зміни податкової адреси, пов’язаної зі зміною адміністративного району неприбутковою організацією, подання Звіту здійснюється за новим місцезнаходженням (основним місцем обліку).
Суб'єкти підприємницької діяльності – не допускайте утворення податкового боргу
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області наголошує, що відповідно до вимог п.п.8 п.п. 298.2.3 п.298.2 ст.298 ПКУ платники єдиного податку зобов'язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, при наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів – в останній день другого із двох послідовних кварталів.
Відповідно до п. п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг – це сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений ПКУ строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному ПКУ.
Погашення податкового боргу – це зменшення абсолютного значення суми такого боргу, підтверджене відповідним документом (п. п. 14.1.152 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).
ДФС України у своєму листі від 13.11.2017 №30848/7/99-99-13-01-02-17 акцентує увагу платників на тому, що у випадку, коли платник податків не здійснить такий перехід самостійно, контролюючий орган має право виключити його з реєстру платників єдиного податку. Разом з тим, ДФС України звертає увагу, що підлягає виключенню з реєстру платник, який допустив наявність податкового боргу не як фізична особа, а саме як суб'єкт підприємницької діяльності.
Повернення основних фондів: оподаткування ПДВ
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області і повідомляє, що відповідно до пп. «а» п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників ПДВ з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст. 186 ПКУ.
Постачання товарів – будь-яка передача права на розпорядження товарами як власник, у тому числі, зокрема, обмін (пп. 14.1.191 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).
Отже, операція з повернення основних фондів, попередньо внесених до статутного фонду юридичної особи іншими юридичними або фізичними особами, у разі їх виходу з числа засновників або учасників такої юридичної особи, підпадає під визначення об’єкта оподаткування ПДВ та має оподатковуватись на загальних підставах за основною ставкою.
Яким чином повернути сплачений (надміру сплачений) судовий збір за подання позовної заяви до суду?
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області  інформує, що згідно з частиною першою статті 7 Закону України «Про судовий збір» сплачена сума судового збору повертається за ухвалою суду в разі:
1) зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом;
2) повернення заяви або скарги;
3) відмови у відкритті провадження у справі;
4) залишення заяви або скарги без розгляду (крім випадків, якщо такі заяви або скарги залишені без розгляду у зв'язку з повторним неприбуттям позивача або за його клопотанням);
5) закриття провадження у справі.
У випадках, установлених пунктом 1 частини першої цієї статті, судовий збір повертається в розмірі переплаченої суми; в інших випадках, установлених частиною першою цієї статті, – повністю.
Тож у разі виникнення підстави для повернення судового збору, його повернення здійснюється відповідно до Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 № 845. Зазначеною постановою визначено механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ, прийнятих судами, а також іншими державними органами, які відповідно до закону мають право приймати такі рішення.
У разі ж виникнення інших підстав, які не перераховані у ст. 7 Закону України «Про судовий збір», в тому числі сплати судового збору без подальшого звернення до суду і відповідно відсутності підстав для ухвалення судового рішення з питання повернення судового збору, кошти повертаються відповідно до Порядку повернення коштів помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 року №787, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.09.2013 р. за №1650/24182.
Особа, яка бажає повернути грошові кошти, що були помилково сплачені на рахунок, визначений для сплати судового збору, повинна звернутися до суду із заявою до якої потрібно додати оригінал платіжного документа, а саме квитанцію, фіскальний чек чи платіжне доручення, які підтверджують сплату судового збору.
Після чого судом розглядаються надані документи, перевіряється факт зарахування коштів на рахунок, визначений для сплати судового збору, та факт того, що заявник дійсно з позовною заявою до суду не звертався. За результатами проведеної перевірки заявникові надається відповідна довідка, та оригінал платіжного документа. Довідку з оригіналом платіжного документа можна отримати особисто, або поштою.
З отриманою довідкою та оригіналом платіжного документа заявник звертається до Територіального управління Державної судової адміністрації України (далі – ТУ ДСА), для отримання подання до органу Державної казначейської служби України. При цьому, ТУ ДСА залишає у себе довідку та надає заявнику подання до Управління Державної казначейської служби України та оригінал платіжного документа.
Надалі заявник з поданням та оригіналом платіжного документа про сплату коштів з відповідними написами на зворотній стороні, звертається з заявою до Управління Державної казначейської служби України, для написання заяви про повернення коштів з бюджету, в якій заявник вказує спосіб повернення коштів. До заяви та подання заявником також додається оригінал платіжного документа про сплату коштів, що повертаються. Після чого, орган Державної казначейської служби України здійснює повернення коштів на рахунок платника.
Таким чином, у разі виникнення підстави для повернення судового збору за ухвалою суду його повернення здійснюється відповідно до Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 № 845, а у разі інших підстав, які не перераховані у ст. 7 Закону України «Про судовий збір», в тому числі сплати судового збору без подальшого звернення до суду і відповідно відсутності підстав для ухвалення судового рішення з питання повернення судового збору, кошти повертаються відповідно до Порядку затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 року №787.
Яка відповідальність передбачена за несплату або несвоєчасну сплату плати за землю ФО (громадянином)?
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує  платникам плати за землю, що відповідно до Податкового кодексу України (далі – ПКУ) нарахування сум плати за землю проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платнику за місцем його реєстрації податкове повідомлення-рішення. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
Оскільки фізичні особи (громадяни) несуть відповідальність за своєчасне та повне погашення узгодженого грошового зобов’язання, то якщо вони протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення не сплачують узгоджену суму грошового зобов’язання з плати за землю, такі платники податків притягуються до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;
- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
Разом з тим, на суму податкового зобов’язання з плати за землю, не сплаченого протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, нараховується пеня у порядку, визначеному ст. 129 ПКУ.
 
ДО УВАГИ ГРОМАДЯН! 29 СЕРПНЯ - ОСТАННІЙ ДЕНЬ ЙОГО СПЛАТИ МІСЦЕВИХ ПОДАТКІВ
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області  нагадує, що до місцевих податків, які зараховуються до місцевих бюджетів, належать, зокрема:  податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
транспортний податок
плата за землю.
Порядок сплати податків на майно визначено ст. 266, ст. 267 та ст. 269 Податкового кодексу.
Якщо фізична особа є власником нерухомого майна, загальна площа якої перевищую пільгову, то фіскальним органом обчислюється сума податку та надсилається податкове повідомлення-рішення.
Податок на нерухоме майно сплачується фізичними особами за місцем розташування об'єкта нерухомості протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
Фізичні особи, які є власниками легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (2013 рік) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати на 1 січня податкового року (у 2018 році - понад 1,396 млн грн.) є платниками транспортного податку.
Ставка податку встановлюється у розмірі 25 тис. грн. на календарний рік.
Платник транспортного податку – власник легкового автомобіля має 60 календарних днів, починаючи з моменту отримання відповідного повідомлення-рішення, щоб сплатити податок.
Облік фізичних осіб - платників земельного податку і нарахування сум податку здійснюється фіскальними органами.
Такі податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату  вищезазначених податків та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) фізичній особі фіскальним органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) роком, тобто до 1 липня 2018 року.
Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
Отже майнові  податки сплачуються фізичними особами не пізніше 29 серпня 2018 року.
ПОДАТКОВА ЗНИЖКА НА НАВЧАННЯ – РОЗШИРЕНО ПЕРЕЛІК НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області  інформує, що право платника податку на податкову знижку, підстави для її нарахування, перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, обмеження права на її нарахування визначені ст. 166 Податкового кодексу України
Відповідно до п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.
 
З метою використання права на компенсацію вартості навчання один із батьків може включити до податкової знижки на навчання лише суми коштів, сплата яких фактично підтверджена відповідним розрахунковим документом (квитанції, касові ордери, чеки тощо), в якому зазначено, що платіж за навчання здійснено безпосередньо особою, яка звертається за податковим кредитом.
При цьому, у договорі про навчання повинно бути зазначено прізвище, ім’я та по батькові особи, яка буде безпосередньо навчатися (дитини).
Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення для цілей розд. IV ПКУ вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені (п. п. 14.1.263 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).
Законом України від 05 вересня 2017 року № 2145-VIII «Про освіту» встановлено, що договір укладається між закладом освіти і здобувачем освіти (його законними представниками) та/або юридичною чи фізичною особою, яка здійснює оплату. Перелік вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти визначено відповідними законами України, зокрема, «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про вищу освіту».
Для отримання податкової знижки за 2018 рік громадяни мають подати декларацію про отримані доходи з 1 січня до 31 грудня 2019 року. Якщо у цей період декларація не була подана, то знижка за цей період втрачається. До декларації необхідно додати копію договору на здобуття освіти, довідку про нараховану та виплачену заробітну плату, копію квитанції чи іншого розрахункового документа на оплату освітніх послуг, копію паспорта та реєстраційного номера платника податків, копію свідоцтва про народження дитини яка навчається.
Податкова знижка нараховується на доходи, які отримані у вигляді заробітної плати, при цьому сума податкової знижки не повинна перевищувати розмір заробітної плати, яку платник отримав протягом року.

Додати коментар

Користувач:
email:





Ціна акцій росте,
Ринок – це безмежні можливості,
Інвестуй, бути успішним.

- Fin.Org.UA

Новини

20:51 - На Київщині коштом UNITED24 відбудують амбулаторію, значно пошкоджену росіянами ще на початку війни
20:36 - Нові можливості транскордонного та регіонального співробітництва: Уряд підтримав ратифікацію угод про фінансування низки програм ЄС
20:13 - Фонд підтримки енергетики України зібрав близько 410 мільйонів євро – Шмигаль
19:59 - ПриватБанк відстояв право власності на один з найбільших ТЦ у Дніпрі: намагались відсудити ексвласники
19:54 - Модернізуємо мережу ЗВО: реорганізація Донецького національного університету економіки та Придніпровської державної академії фізичної культури і спорту
19:46 - У КМДА не згодні з рішенням Мінкульту щодо колишньої Арки дружби народів
19:35 - Енергорегулятор виявив схему продажу електрики бізнесу за цінами для населення
19:27 - Уряд прийняв постанову про Раду громадського контролю при Національній службі здоров’я України
19:21 - Уряд підтримав запровадження експериментального проекту зі створення мережі стартап-шкіл — інкубаторів — акселераторів
19:14 - Уряд компенсує понад 110 млн грн прифронтовим громадам зменшення надходжень місцевих податків у І кварталі 2024 року
18:54 - Україна очікує надходження 1,5 мільярда євро в межах Ukraine Facility вже цього тижня 
18:52 - Наближаємося до членства ЄС: Україна вперше взяла участь у пояснювальній сесії Європейської комісії, присвяченій цифровізації
18:44 - Уряд зареєстрував новий індустріальний парк
18:36 - Укріплюємо фронт та кордони: Уряд виділив на будівництво фортифікацій ще понад 8 млрд грн
18:30 - Страхового брокера включено до реєстру
18:25 - Рада підтримала спрощення торгівлі вживаними авто
18:25 - Укріплюємо фронт та кордони: Уряд виділив на будівництво фортифікацій ще понад 8 млрд грн
18:20 - За координації Міненерго миколаївські енергетики отримали автовишки для ремонтних робіт
18:18 - Уряд перерозподілив 5,5 млрд грн для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, спричинених рф, та зміцнення обороноздатності держави
18:16 - Уряд затвердив план перетворення держпідприємства «Гарантований покупець» в акціонерне товариство
18:14 - Мінекономіки оголосило конкурс на незалежного члена наглядової ради "Укренерго"
18:11 - Уряд затвердив проведення оглядів витрат держбюджету в окремих сферах у 2024 році
18:10 - Прем’єр-міністр закликав українців до заощадження електроенергії: Усі разом маємо допомогти енергетиці вистояти
18:06 - Уряд схвалив ратифікацію міждержавної українсько-японської Конвенції про усунення подвійного оподаткування
18:00 - Уряд затвердив план перетворення держпідприємства «Гарантований покупець» в акціонерне товариство
18:00 - Київстар ТБ надає безоплатний доступ до платформи для жителів Харкова та області
17:55 - Чотирьом небанківським фінансовим установам змінено обсяг ліцензій
17:52 - Уряд виділив понад 8 мільярдів на будівництво фортифікацій
17:52 - «Зроблено в Україні»: новий індустріальний парк «BORSCHIV» спеціалізуватиметься на глибокій переробці сільгосппродукції
17:51 - Прем’єр-міністр: Україна залучить додатково 100 млн євро від Ради Європи для відновлення медицини


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар25.5508
Канадський долар28.8843
Юань Женьміньбі5.4625
Чеська крона1.6736
Данська крона5.6645
Гонконгівський долар5.0519
Форинт0.107419
Індійська рупія0.47496
Рупія0.0024406
Новий ізраїльський шекель10.4725
Єна0.25572
Теньге0.089218
Вона0.028726
Мексиканське песо2.3137
Молдовський лей2.2177
Новозеландський долар23.4072
Норвезька крона3.6031
московський рубль0.42478
Сінгапурський долар29.0539
Ренд2.0586
Шведська крона3.642
Швейцарський франк43.4438
Єгипетський фунт0.8239
Фунт стерлінгів49.0668
Долар США39.586
Білоруський рубль14.3886
Азербайджанський манат23.2831
Румунський лей8.4927
Турецька ліра1.2149
СПЗ (спеціальні права запозичення)52.0959
Болгарський лев21.6045
Євро42.262
Злотий9.7956
Алжирський динар0.29133
Така0.35452
Вірменський драм0.099159
Домініканське песо0.66115
Іранський ріал0.00092851
Іракський динар0.029769
Сом0.43587
Ліванський фунт0.000436
Лівійський динар8.0586
Малайзійський ринггіт8.2657
Марокканський дирхам3.8465
Пакистанська рупія0.14042
Саудівський ріял10.3982
Донг0.0015718
Бат1.07729
Дирхам ОАЕ10.6188
Туніський динар12.4776
Узбецький сум0.0030882
Новий тайванський долар1.221
Туркменський новий манат11.1421
Сербський динар0.36025
Сомоні3.561
Ларі14.9113
Бразильський реал7.2282
Золото91151.91
Срібло1067.34
Платина35958.34
Паладій39599.46

Курси валют, встановлені НБУ на 24.04.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
2262861043.471043.471043.471043.47968340.16
227763996.94996.94996.94996.94249235.00
229025983.2983.2983.2983.2294960.00
229470918.98918.98918.98918.98275694.00
CRSR061023.011023.011023.011023.012046.02
TATM4.644.644.644.641392.00

Дані за 23.04.2024