Лілія Гриневич: Школи, які успішно використовують методики двомовного навчання, - модель для імплементації мовної статті
20.10.2017 21:04 | Fin.Org.UA за інформацією КМУ
У Чернівецькій області є 4 двомовні школи, де успішно
використовуються сучасні методики двомовного навчання, і їхній досвід є важливим
для підвищення кваліфікації вчителів шкіл з мовою викладання національних
меншин. Про це йшлося під час візиту Міністра освіти і науки України Лілії
Гриневич до Чернівецької гімназії № 6 ім. Олександра Доброго.
У школі вона відвідала урок математики, що проводився
одночасно українською та румунською мовами.
«Двомовна методика дуже складна – вона
потребує подвійної уваги та концентрації педагога. У нас до бюджету на 2018 рік
уже закладено 500 млн на підвищення кваліфікації
вчителів. За ці гроші ми перекваліфіковуватимемо всіх вчителів, що братимуть
перший клас наступного року, а також вчителів зі шкіл нацменшин», – зазначила
Міністр.
Лілія Гриневич також запросила спеціалістів гімназії до
розробки програм та підручників з української мови для дітей, у яких
материнською мовою є румунська.
«Ми дуже пишаємося своїми випускниками та вчителями. Усі
наші випускники долають поріг склав/не склав з усіх предметів. У нас також
практично немає плинності кадрів, у нас хороші вчителі, які продовжують
працювати у нас», – зазначив директор
гімназії Іван Аурелович.
Нагадаємо, що сьогодні
Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич взяла участь у круглому столі з представниками закладів
освіти з навчанням мовами нацменшин щодо імплементації статті 7.