Електронний документообіг в Уряді
18.08.2017 11:42 | Fin.Org.UA
Ефективний Уряд та реформа державної служби неможливі без використання сучасних технологій. Тож над запровадженням електронного врядування триває постійна робота.
Більш ніж рік тому, 15 серпня 2016 року, стартував міжвідомчий електронний документообіг. І сьогодні майже 80% усього листування між центральними органами влади відбувається виключно в електронній формі. Це майже чотири тисячі електронних документів щодня!
Сьогодні ми зробили ще один важливий крок. Уряд ухвалив зміни до Регламенту роботи Кабінету Міністрів України, які дозволяють підготовку та погодження проектів нормативно-правових актів проводити в електронній формі. Відтепер такий складний процес, як підготовка і ухвалення урядових рішень, буде ефективнішим.
Електронне врядування – ключ до реформ в Україні адже воно забезпечує прозорість та ефективність діяльності Уряду та якість обслуговування громадян.