Робота податківців Соборного району м. Дніпра зі зверненнями
23.05.2017 12:04 | Fin.Org.UaДПІ у Соборному районі м. Дніпра повідомляє, що протягом січня-квітня 2017 року на сервісний центр «Пульс» надійшло 3 звернення платників податків району (проти 25 звернень за відповідний період 2016 року), з яких:
щодо корупційних дій - 1;
черги в ЦОП – 2.
Нагадуємо, що громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про можливі корупційні та кримінальні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів, переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, утворення черг на митних постах, в пунктах пропуску та у Центрах обслуговування платників, виникнення ситуацій, які можуть бути вирішені оперативно (перевищення терміну надання адміністративної послуги, відмова в записі на особистий прийом, відмова в прийнятті вхідної кореспонденції). Інформація приймається цілодобово за номером цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс»: (044) 284-00-07.
Також повідомляємо, що з початку року до ДПІ у Соборному районі м. Дніпра (далі –ДПІ) надійшло 8 письмових звернення громадян, що на 9 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року.
Відповіді на звернення надано без порушення термінів.
За суб’єктом надходження, 1 звернення колективне, що на 2 звернення менше, ніж за відповідний період 2016 року.
Скарг та повторних зверненнь громадян з початку року до ДПІ не надходило.
Станом на 01.05.2017 до ДПІ надійшов 1 запит на отримання публічної інформації, що на 9 запитів менше, ніж за відповідний період 2016 року. Необхідно зазначити, що запит надійшов від юридичної особи. За результатами розгляду запит задоволено.