ДПІ у Центральному районі м.Дніпра інформує

21.04 11:03 | Fin.Org.Ua

Павло Дроняк: У І кварталі платниками сплачено 38,8 млрд. грн. єдиного внеску
Протягом січня-березня поточного року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 38,8 млрд. грн. Це на 21,5 відс., або майже на 7 млрд. грн. більше запланованого. Про це повідомив директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк.
За його словами, сплата єдиного внеску зросла і порівняно з відповідним періодом минулого року. Якщо у першому кварталі минулого року було сплачено 30 млрд. грн., то цього року сума надходжень зросла на 8,8 млрд. грн.
"Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування зросли завдяки збільшенню розміру мінімальної заробітної плати. Зокрема, у березні поточного року сплачено 14 млрд. грн. ЄСВ, додатково надійшло майже 2 млрд. гривень», – розповів Павло Дроняк.
Нагадаємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування. 
Про митні правопорушення йшлося під час конференції
 
20 квітня п.р. у прес-центрі Інформаційного агентства «МОСТ-ДНЕПР» відбулася прес-конференція з питань митних правопорушень за участі начальника відділу інформаційно-аналітичної роботи управління протидії митним правопорушенням Дніпропетровської митниці ДФС Віталія Аксютіна.
Віталій Аксютін навів приклади порушення митних правил, з якими Дніпропетровським митникам довелося зіткнутися в нинішньому році.
«У зоні діяльності Дніпропетровської митниці ДФС було заявлено товар «одяг і взуття, що були у вжитку». При проведенні митного огляду виявлено, що серед змішаного і несортованого одягу і взуття, що були у вжитку, міститься також одяг і взуття без ознак використання, а також ролики для катання, які мали ознаки вжитку. Вартість не задекларованих товарів склала 117,53 тис. грн.
В даному випадку, спосіб ухилення від сплати митних платежів може полягати в умисному неправильному декларуванні товарів шляхом не зазначення в описовій частині декларації властивостей. За даним фактом складено протокол про порушення митних правил за ознаками правопорушення, передбаченого статтею 472 митного кодексу України » - зазначив він.
 
Внесено зміни до Регламенту АЦСК ІДД ДФС
 
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра інформує, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно - довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС (далі – ресурс) у розділі «Новини» за посиланням http://www.acskidd.gov.ua наступне.
Для забезпечення захисту законних прав та інтересів клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису та для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.
Переглянути Зміни №2 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна за посиланням https://acskidd.gov.ua
Зміни №2 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС набудуть чинності через десять календарних днів з дня їх розміщення (публікації) на ресурсі, тобто з 22.04.2017, після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до цих змін.
Відповідно до внесених змін, зокрема,
- для отримання електронного цифрового підпису фізична особа може подати копію Довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи;
- у разі формування нових посилених сертифікатів, заявнику (підписувачу) необхідно попередньо скасувати діючі посилені сертифікати.
Звернення громадян на особливому контролі у ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
Впродовж січня – березня 2017 року до органів ДФС Дніпропетровської області надійшло 148 письмових звернень громадян, що на 33 звернення більше, ніж за відповідний період 2016 року, з них: 142 заяви, 4 скарги та 2 пропозиції. Безпосередньо до ГУ ДФС у Дніпропетровській області надійшло 117 письмових звернень, з них: 115 заяв та 2 скарги.
Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи (68); інформування про ухилення від сплати податків (21); реєстрації та обліку платників податків (8); єдиного соціального внеску (6) тощо.
Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення керівництвом ГУ ДФС та підпорядкованих ДПІ було проведено 8 особистих прийоми, з них 2 колективних звернення від громадян.
Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.
 
Деклараційна кампанія – 2017: залишилось менше двох тижнів  до її завершення
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра звертає увагу громадян, що до завершення декларування доходів, отриманих ними протягом 2016 року, залишилось 10 календарних днів.
Нагадуємо, що останній день надання річної податкової декларації про майновий стан і доходи для фізичних осіб – платників податків, які зобов’язані задекларувати минулорічні доходи – 3 травня 2017 року.
Шановні громадяни, поспішайте задекларувати свої доходи своєчасно!
Свідоме декларування доходів та сплата податків – вірний шлях до побудови європейського суспільства.
Декларування доходів – це виконання громадянами свого конституційного обов’язку, індивідуальний внесок у добробут держави.
Платникам Дніпропетровщини протягом кварталу відшкодовано з бюджету понад 173 млн. гривень ПДВ
У першому кварталі 2017 року платникам Дніпропетровського регіону відшкодовано майже 173,9 млн. грн. податку на додану вартість, з них – 172,8 млн. грн. або 99,4% грошовими коштами на рахунки платників, що на 45,6 млн. грн. більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що Міністерство фінансів України на офіційному веб-порталі повідомило про запуск 01.04.2017 електронного Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість. Платники можуть в онлайн-режимі моніторити інформацію щодо своїх заявок на повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ.
Нагадуємо, що Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, який затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 25.01.2017 №26, набрав чинності з 01.04.2017.
За усними консультаціями необхідно звертатись до територіальних ЦОПів
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра звертає увагу на те, що для отримання необхідної інформації з питань податкового законодавства і усних податкових консультацій щодо його застосування платникам податків слід звертатись до Центру обслуговування платників державної податкової інспекції, в якій вони перебувають на обліку.
Крім того, усні податкові консультації надаються спеціалістами Інформаційно-довідкового Департаменту Державної фіскальної служби України за багатоканальним телефонним номером 0-800-501-007 (безкоштовно із стаціонарних телефонів).
Режим роботи Інформаційно-довідкового Департаменту Державної фіскальної служби України з 8 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв. щоденно, крім суботи та неділі.
Процес адміністрування та відшкодування ПДВ стає максимально прозорим
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра  повідомляє, що за рахунок впровадження Електронного реєстру автоматичного відшкодування ПДВ процес повернення бюджетних коштів платникам стає максимально прозорим. Будь який платник податків має змогу відслідковувати весь процес від подання заявки до отримання коштів.
Зазначений реєстр відповідно до статті 200.7.3 Податкового кодексу України не має обмеженого доступу. Він є публічним, відкритим та оприлюднюється на сайті Міністерства фінансів України.
Крім того, Державна фіскальна служба України та Адміністрація Президента України здійснюють інформаційну взаємодію відповідно до Положення про Державну фіскальну службу України та Положення про Адміністрацію Президента України, а також згідно з Угодою про інформаційне співробітництво між ДФС та Адміністрацією Президента України від 23.11.2015.
Отже, згідно з Угодою та протоколами до неї, уповноважені особи Ситуаційного центру Адміністрації Президента України матимуть доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем ДФС без права коригування. Це спрямовано на забезпечення прозорої системи ефективного моніторингу та аналізу функціонування системи електронного адміністрування ПДВ.
 
Електронні сервіси, які розміщені на офіційному веб-порталі ДФС (ДПІ у Центральному районі м.Дніпра)
Електронний кабінет платника (https://cabinet.sfs.gov.ua), де розміщена наступна інформація:
- Податковий календар
- Стан розрахунків з бюджетом
- Листування з органами ДФС
- Облікові дані
- Пошук інформації в реєстрах ДФС
- Подання заяв/запитів
- Подання декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді
- Сплата податків (фізичним особам)
- Перегляд даних СЕА ПДВ
- Інші електронні сервіси
Інформація з реєстрів (https://cabinet.sfs.gov.ua/faces/public/reestr.jspx), де розміщена наступна інформація:
-Дані про взяття на облік платників
- Реєстр страхувальників
-Дані реєстру платників ПДВ
-Реєстр платників єдиного податку
-Інформація про РРО
-Інформація про книги ОРО
- Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального
- Реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами
Митна статистика (http://sfs.gov.ua/)
- Зведені дані митної статистики зовнішньої торгівлі України
Дізнайся більше про свого бізнес-партнера (http://sfs.gov.ua
- Перевірка потенційних бізнес-партнерів щодо сумлінності сплати податків до бюджету

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (http://zir.sfs.gov.ua
- Запитання – відповіді з Бази знань
- Нормативні та інформаційні документи
- Письмові консультації
- Коментарі та пропозиції, актуальні запитання
Антикорупційний сервіс "Пульс" (http://sfs.gov.ua/puls-)
-Можливість цілодобового повідомлення про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС
Акредитований центр сертифікації ключів (http://acskidd.gov.ua
- Надання послуг електронного цифрового підпису
Електронна звітність (http://sfs.gov.ua/)
- Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності"
- Підтримка користувачів
Електронна митниця http://sfs.gov.ua/mitne-oformlennya/subektam-ed/elektronna-mitnitsya/
- Інформація щодо багатофункціональної комплексної системи "Електронна митниця"
Дані Реєстрів волонтерів АТО (http://sfs.gov.ua
-  Інформація про фізичних осіб – благодійників
Декларування громадян
-  Податкова декларація про майновий стан і доходи
«Пульс» - зворотний зв'язок між податківцями та платниками податків
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра нагадує, що «Пульс» – це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників ДФС України. Керівництво відомства оперативно вирішить суперечливі питання,  що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» ДФС України для клієнтів податкової та митниці – 044-284-00-07.
 
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ ТОВАРОВИРОБНИКАМ ЗБІЛЬШЕНО РЕЄСТРАЦІЙНУ СУМУ ДЛЯ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра  повідомляє, що 15.04.2017 набрав чинності Закон України від 23.03.2017 №1988-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо захисту прав вітчизняного сільськогосподарського товаровиробника» (далі – Закон №1988), який опубліковано у газеті «Голос України» від 14.04.2017 №69.
Відповідно до Закону №1988 підрозділ 2 «Особливості справляння податку на додану вартість» розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – Кодекс) доповнено пунктом 60 такого змісту:
«Установити, що до 31 грудня 2017 року значення суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначеної пунктом 200¹.3 статті 200¹ цього Кодексу, збільшується на суму коштів, що були перераховані з 1 по 30 січня 2017 року з поточних на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарським підприємствам, що до 1 січня 2017 року застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, в установах банків, але не більше суми, що мала спрямовуватися на спеціальний рахунок суб’єкта спеціального режиму оподаткування згідно з податковою звітністю за грудень 2016 року, крім уточнюючих розрахунків.
Таке збільшення здійснюється одноразово за заявою платника податку, поданою в довільній формі до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, разом з копіями платіжних доручень платника, завіреними в установленому порядку банком, які підтверджують таке перерахування.
У межах суми такого збільшення платник податку має право подати до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, заяву, відповідно до якої такі кошти підлягають перерахуванню з рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість такого платника податку на його поточний рахунок відповідно до пункту 200¹.6 статті 200¹ цього Кодексу, для тих платників податку, у яких такі кошти обліковуються на рахунках у системі електронного адміністрування податку на додану вартість».
Внесені зміни надають можливість врахувати у формулі для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ті коштів, на які підприємства мають законне право.
 
Рентна плата за користування надрами у 2017 році
ДПІ у Центральному районі м. Дніпра нагадує, що законами України від 20.12.2016 №1791 (далі – Закон  №1791) та від 21.12.2016 №1797 (далі – Закон №1797), які набрали чинності з 1 січня 2017 року, внесено зміни у порядок сплати рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин та за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, а саме:
1) платниками рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин визначено суб’єктів господарювання, які виконують роботи, проведення яких потребує отримання погодження Державної служби геології та надр України;
2) до об’єкта оподаткування рентною платою за користування надрами для видобування корисних копалин віднесено обсяг корисної копалини (мінеральної сировини), видобутої під час виконання робіт, що потребують погодження Держгеонадрами, у тому числі під час виконання робіт в акваторіях водних об’єктів;
3) виключено положення Податкового кодексу України (далі – ПКУ), якими встановлювався порядок визначення фактичної ціни реалізації для руд чорних, кольорових та легувальних металів, урановмісних руд;
4) при обчисленні вартості відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) за фактичною вартістю до витрат платника рентної плати за податковий (звітний) період не включаються витрати, пов’язані з операціями передпродажної підготовки, у тому числі пакуванням, фасуванням (бутелюванням);
5) при обчисленні вартості відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) за розрахунковою вартістю до витрат платника рентної плати за податковий (звітний) період не включаються витрати:
- пов’язані з операціями передпродажної підготовки, у тому числі пакуванням, фасуванням (бутелюванням);
- пов’язані із фасуванням (бутелюванням).
6) виключено положення ПКУ, якими встановлювався порядок визначення та опублікування величини коригуючого коефіцієнта, яка повинна застосовуватися до ставок руд чорних, кольорових та легувальних металів, урановмісних руд;
7) уточнено, що у разі переоформлення спеціального дозволу на користування надрами, податкові декларації з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин подаються її платником, починаючи з календарного кварталу, що настає за кварталом, у якому він його переоформив ;
8) викладено в новій редакції порядок справляння рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин під час виконання угод про розподіл продукції;
9) ставки рентної плати за користування надрами для видобування нафти, зменшено для обсягів, що видобуваються з покладів:
- до 5000 метрів, із 45 % на 29 % вартості обсягів видобутої нафти що обчислена за фактичними цінами реалізації;
- понад 5000 метрів, із 21 % до 14 % вартості обсягів видобутої нафти, що обчислена за фактичними цінами реалізації;
10) збільшено ставки рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, а саме:
- для зберігання природного газу та газоподібних продуктів, нафти та інших рідких нафтопродуктів ставки збільшено на 10,5 %;
- для витримування виноматеріалів, виробництва і зберігання винопродукції - на 10,2%;
- для вирощування грибів, овочів, квітів та інших рослин - на 9,7 %;
- для зберігання харчових продуктів, промислових та інших товарів, речовин і матеріалів - на 10,9 %;
- для провадження іншої господарської діяльності - на 10,6 %.
З 1 січня 2017 року ставка рентної плати за користування надрами для видобування газу природного, що використовується для потреб населення, видобутого з покладів, які повністю або частково залягають на глибині до 5000 метрів, становить 29 % від вартості видобутих у податковому (звітному) періоді обсягів природного газу, що обчислена за ціною, визначеною у відповідних договорах купівлі-продажу природного газу між платником рентної плати та суб’єктом ринку природного газу, на якого КМУ покладені спеціальні обов’язки щодо формування ресурсу природного газу для побутових споживачів та виробників теплової енергії, у податковому (звітному) періоді.
 
Порядок проведення контролюючими органами зустрічних звірок: зміни – 2017
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра нагадує, що у зв’язку з набранням з 1 січня 2017 року чинності змін до пункту 73.5 статті 73 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), які внесені Законом України від 21.12.2016    №1797-VШ «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», 31.03.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №193 «Про внесення змін до Порядку проведення контролюючими органами зустрічних звірок» (далі – Постанова №193).
Зазначена Постанова опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 31.03.2017 №61.
Згідно з пунктом 73.5 статті 73 ПКУ та Постановою №193 зустрічні звірки здійснюються з метою отримання податкової інформації, необхідної у зв’язку з проведенням перевірок платників податків.
Зустрічна звірка проводиться з ціллю документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з’ясування повноти їх відображення в обліку платника податків.
 Під час зустрічної звірки суб’єкта господарювання здійснюється співставлення даних, отриманих від платників податків та інших суб’єктів інформаційних відносин.
Така зустрічна звірка може бути проведена контролюючим органом (ініціатором) самостійно, якщо здійснення податкового контролю щодо цього суб’єкта господарювання віднесено до його компетенції. В інших випадках такий запит направляється органу ДФС, до компетенції якого віднесено реалізацію повноважень щодо здійснення податкового контролю стосовно суб’єкта господарювання (контролюючого органу в областях, місті Києві, Офісу великих платників податків ДФС).
Один примірник довідки, складеної за результатами проведеної зустрічної звірки, вручається особисто суб’єкту господарювання або його представнику під розписку або надсилається у порядку, визначеному статтею 42 ПКУ.
Пунктом 73.5 статті 73 ПКУ передбачено, що форма запиту контролюючого органу на проведення зустрічної звірки встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Наказом Міністерства фінансів України від 28.02.2017 №299, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.03.2017 за №370/30238 (далі – Наказ №299), затверджено форму запиту контролюючого органу на проведення зустрічної звірки. Зазначений Наказ набрав чинності з 14.04.2017, тобто з дня його офіційного опублікування (опубліковано в «Офіційному віснику України» від 14.04.2017 №30).
Отже, з дня набрання чинності Наказом №299 платникам податків направляються запити за формою, встановленою цим Наказом.
Під час зустрічної звірки з’ясовуються лише ті питання, які зазначені у письмовому запиті контролюючого органу.
 
ПОМИЛКИ, ДОПУЩЕНІ ПЛАТНИКАМИ ПРИ ЗАПОВНЕННІ ЗВІТНОСТІ З РЕНТНОЇ ПЛАТИ ЗА КОРИСТУВАННЯ РАДІОЧАСТОТНИМ РЕСУРСОМ УКРАЇНИ ЗА ЛЮТИЙ 2017 РОКУ
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра інформує, що Державною фіскальною службою України проведено аналіз звітності з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України (далі – Рентна плата) за лютий 2017 року та виявлено методологічні помилки у заповненні платниками податкової звітності, а саме:
- під час заповнення додатків до податкової декларації з рентної плати (далі – Декларація) не враховано, що з 1 січня 2017 року Законом України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» збільшено на 12% ставки рентної плати за радіочастотний ресурс, що діяли у 2016 році;
- у колонці 6 додатка 4 «Розрахунок з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України» до Декларації підвищувальні та понижувальні коефіцієнти платниками зазначаються інші, ніж передбачено Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).
Відповідно до п.254.4 ст.254 ПКУ до ставок Рентної плати застосовуються підвищувальні коефіцієнти «1,2» та «1,4». При цьому, платниками Рентної плати зазначено, наприклад, неіснуючий коефіцієнт «1,6» замість коефіцієнтів «1,4» та «1,2».
З урахуванням зазначеного, звертаємо увагу платників Рентної плати на правильність застосування ставок Рентної плати, визначених статтею 254 ПКУ, та дотримання ними порядку заповнення реквізитів податкової звітності з Рентної плати, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №719 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 07.11.2016 №927), що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за №1051/27496.
 
ЗМІНЕНО ПОРЯДОК СПРАВЛЯННЯ ПОДАТКІВ НА ПЕРІОД ПРОВЕДЕННЯ АТО
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра  повідомляє, що 15.04.2017 набрав чинності Закон України від 23.03.2017 №1989-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення деяких положень та усунення суперечностей, що виникли при прийнятті Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон №1989), який опубліковано у газеті «Голос України» від 14.04.2017 №69.
Цим Законом:

Виправлена технічна помилка щодо оподаткування дивідендів за ставкою 9%.
Викладено у новій редакції пункт 38 підрозділу 10 «Інші перехідні положення» розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ), яким визначено особливості справляння податків і зборів на період проведення антитерористичної операції (далі – АТО).

Зокрема, уточнено, що норми цього пункту ПКУ поширюється:
- на платників податків, які станом на 14.04.2014 мали місцезнаходження (місце проживання) на тимчасово окупованій території, яка визнана такою відповідно до Постанови Верховної Ради України від 17.03.2015 №254 «Про визнання окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей тимчасово окупованими територіями», або в населених пунктах на лінії зіткнення;
- та/або платників податків, які мають об’єкти оподаткування місцевими податками, зборами на цих територіях.
Дія цього пункту не поширюється на територію України, визнану тимчасово окупованою відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».
Також встановлено, що на період проведення АТО для платників податків, місцезнаходженням (місцем проживання) яких станом на 14.04.2014 була тимчасово окупована територія та/або територія населених пунктів на лінії зіткнення і які станом на 1 січня 2017 року не змінили своє місцезнаходження (місце проживання) із зазначених територій на іншу територію України:
1) зупиняється нарахування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені за несвоєчасне погашення визначених станом на 14 квітня 2014 року грошових зобов’язань;
2) зупиняється застосування норм статей 59, 60 (в частині податкових вимог), 87 – 101 ПКУ.
Відлік строку давності, визначений статтею 102 ПКУ, зупиняється на період, протягом якого до платників податків, зазначених у цьому підпункті, не застосовувалися заходи стягнення, передбачені статтями 59, 60, 87 – 101 ПКУ.
Не підлягають поверненню на поточний рахунок платника податку, не спрямовуються на погашення грошового зобов’язання (податкового боргу) з інших податків, зборів, не повертаються у готівковій формі за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку нараховані та сплачені за період проведення АТО:
- сум податку на нерухоме майно за об’єкти житлової та нежитлової нерухомості,
- суми плати за землю за земельні ділянки, розташовані на тимчасово окупованій території та/або території населених пунктів на лінії зіткнення, та/або території проведення АТО.
Крім того, Законом №1989 конкретизовано, що під час нарахування (виплати) фізособам – підприємцям, місцезнаходженням або місцем проживання яких є тимчасово окупована територія (незалежно від системи оподаткування), доходу від здійснення ними підприємницької діяльності суб’єкт господарювання та/або самозайнята особа, які нараховують (виплачують) такий дохід, зобов’язані утримати податок на доходи у джерела виплати.
Визначено також спеціальні правила підтвердження даних визначених у податковій звітності платниками податків/податковими агентами які провадили господарську діяльність на тимчасово окупованій території та/або території населених пунктів на лінії зіткнення, і не можуть пред’явити первинні документи.
Пунктом 1 розділу II «Прикінцеві положення» Закону №1989 визначено, що він застосовується до податкових періодів, починаючи з 1 січня 2017 року.
 
Право на податкову знижку при реалізації предмета іпотеки
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра  повідомляє , що платник податку на доходи фізичних осіб має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного року фактично здійснені ним протягом звітного року витрати у вигляді частини суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом, що визначається відповідно до ст. 175 ПКУ.
  Зокрема, право на податкову знижку у платника податків виникає в разі, якщо за рахунок іпотечного житлового кредиту будується чи купується житловий будинок (квартира, кімната), визначений платником податку як основне місце його проживання, зокрема, згідно з позначкою в паспорті про реєстрацію за місцезнаходженням такого житла.
При цьому, до податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними розрахунковими документами зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов'язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).
Право на включення до податкової знижки суми, розрахованої згідно зі ст. 175 ПКУ, надається платнику податку за одним іпотечним кредитом протягом 10 послідовних календарних років починаючи з року, в якому:
- об'єкт житлової іпотеки придбавається;
- збудований об'єкт житлової іпотеки переходить у власність платника податку та починає використовуватися як основне місце проживання.
У разі якщо іпотечний житловий кредит має строк погашення більше ніж 10 календарних років, право на включення частини суми процентів до податкової знижки за новим іпотечним житловим кредитом виникає у платника податку після повного погашення основної суми та процентів попереднього іпотечного житлового кредиту.
Отже, як і придбавання предмета іпотеки, так і його припинення може здійснюватися протягом звітного року. При цьому, нормами ПКУ не передбачено обов'язок платника податків мати на останній день звітного року основне місця проживання за адресою, де об'єкт житлової іпотеки будувався чи купувався, у разі якщо такий об'єкт нерухомості відчужено протягом звітного  року.
Таким чином, платник податків, який протягом звітного року здійснив реалізацію предмета іпотеки має право на податкову знижку за умови здійснення таким платником податків протягом такого звітного року витрат у вигляді частини суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом, який був визначений платником податків як основне місце його проживання, зокрема, згідно із позначкою в паспорті про реєстрацію за місцезнаходженням такого житла, в період здійснення понесених витрат.
Більш детально з цим роз’ясненням можна ознайомитись у листі ДФС України від 24.03.2017 року №7383/7/99-99-13-01-03-17 "Про порядок застосування податкової знижки". 
 
Працівник-інвалід за цивільно-правовим договором: ставка єдиного внеску
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра  повідомляє , що нормами частини п’ятої ст. 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон) визначено, що єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) для всіх платників ЄВ (крім пільгових категорій) встановлено у розмірі 22 відсотків до визначеної бази нарахування ЄВ.
Відповідно до п. 13 частини п’ятої ст. 8 Закону ЄВ для підприємств, установ і організацій, у яких працюють інваліди, встановлюється у розмірі 8,41 відсотків визначеної п. 1 частини першої ст. 7 Закону бази нарахування ЄВ для працюючих інвалідів.
Згідно з п. 5 розділу ІІІ Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для підприємств, установ і організацій, у яких працюють інваліди, ЄВ встановлюється відповідно до Закону у розмірі 8,41 відсотків суми нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці» суми оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, та допомоги з тимчасової непрацездатності, допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами для працюючих інвалідів.
Враховуючи вищезазначене, юридична особа при виплаті працівнику-інваліду винагороди за цивільно-правовим договором застосовує ставку ЄВ у розмірі 22 відсотка.
 
Добові на відрядження для держпідприємств збільшено
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра  повідомляє , що внесено зміни в додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 р. № 98, якою затверджено суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів.
Змінами встановлено суму добових витрат у розмірі 60 грн (раніше така сума становила 30 грн) та збільшено граничну суму витрат на найм житлового приміщення за добу в межах України з 250 грн до 600 грн.
 
 
 
Державний службовець має право на податкову соціальну пільгу без подання заяви
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра  повідомляє , що державні службовці мають право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму 100-відсоткової податкової соціальної пільги без подання заяви.
Відповідно до п. 169.1 ст. 169 розділу IV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ), з урахуванням норм абзацу першого пп. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги.
Згідно із пп. 169.2.3 п. 169.2 ст. 169 ПКУ податкова соціальна пільга до заробітної плати державних службовців застосовується під час її нарахування до завершення нарахування таких доходів без подання відповідних заяв, зазначених у п. 169.2.2 п. 169.2 ст. 169 ПКУ. Але, якщо державний службовець має право на підвищений розмір податкової соціальної пільги, то він повинен подати заяву, в якій зазначається якою саме пільгою він бажає користуватися та додати до заяви підтвердні документи.
Перелік таких документів та порядок їх подання визначений постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1227 «Про затвердження Порядку подання документів для застосування податкової соціальної пільги».
Податковий розрахунок за формою № 1ДФ: в запитаннях (ДПІ у Центральному рйоні м.Дніпра)

Чи потрібно подавати Податковий розрахунок за формою № 1ДФ, якщо на підприємстві немає найманих працівників і протягом звітного кварталу доходи фізособам не нараховувалися і не виплачувалися?

Податкові агенти подають розрахунок № 1ДФ у випадку якщо у звітному кварталі вони нараховували та/або виплачували доходи фізичним особам, у тому числі й фізособам-підприємцям, та/або нараховували і сплачували до бюджету ПДФО і ВЗ з таких доходів. Якщо таких операцій протягом звітного кварталу не було, то Податковий розрахунок за формою № 1ДФ за цей квартал не подають (п.п. «б» п. 176.2 ПКУ).

У якому порядку подають Податковий розрахунок за формою № 1ДФ підприємства, які мають філії?

Уповноважені відокремлені підрозділи самостійно формують і подають за себе Податковий розрахунок за формою № 1ДФ. У його реквізитах вони наводять свої дані. Головне підприємство у своїй формі № 1ДФ інформацію за таким підрозділом не відображає.
А от за неуповноважений відокремлений підрозділ форму № 1ДФ у вигляді окремої порції з даними його працівників подає головне підприємство до податкового органу за своїм місцезнаходженням. Копію цієї форми підприємство надсилає до податкового органу за місцезнаходженням такого підрозділу (абзац другий п.п. «б» п. 176.2 ПКУ).

Підприємство змінило місце реєстрації на іншийадміністративний район. Куди подавати Податковий розрахунок за формою № 1ДФ?

При зміні місцезнаходження підприємство продовжує сплачувати ПДФО і подавати Податковий розрахунок за формою № 1ДФ за старим місцезнаходженням до закінчення поточного бюджетного року. 

Де у формі № 1ДФ зазначати кількість працівників-сумісників? З якою ознакою доходу відображати нараховану ним зарплату?

З особами, які працюють за сумісництвом, роботодавці укладають трудові договори. А отже, такі працівники мають бути враховані при заповненні реквізиту «дотабличної» частини форми № 1ДФ «Працювало за трудовими договорами (контрактами)».
При цьому працівників, які в цього роботодавця працюють одночасно і за основним місцем роботи, і за сумісництвом (тобто внутрішні сумісники), на наш погляд, потрібно враховувати як одну особу.
Заробітну плату, нараховану сумісникам, відображайте в загальному порядку — з ознакою доходу «101».
 

Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

01:12 - Генеральный секретарь: миротворческая деятельность ООН окупается сполна
00:00 - Курсы валют, установленные ЦБР с 31.05.2017
20:32 - Учасники конференції з охорони праці відвідали «Хенкель Баутехнік (Україна)»
12:24 - Недельная аналитика- Фундаментальный анализ - Спекулянты ставят на рост золота
11:44 - Арсен Авакову заявил, что антикоррупционеры подбрасывают ему “дохлых кошек”
10:52 - Энергохолдинг Рината Ахметова призывает СНБО усилить защиту его предприятия
10:52 - Разочаровавшись в проекте моста, китайские инвесторы заинтересовались тоннелем через Керченский пролив
10:00 - Арсен Аваков объяснил массовую “амнистию” задержанных налоговиков “звонками из Москвы”
09:08 - Российский олигарх просит у США полный иммунитет в обмен на показания о связях с Дональдом Трампом
09:08 - В Хмельницкой области пассажирский поезд протаранил грузовой с каменным известняком
08:16 - Фирташа лишили звания “республиканца”
08:16 - Власть должна согласовать свою позицию по земельной реформе до начала июня
08:16 - Российские владельцы украинского “Альфа-банка” судятся по поводу компромата на Дональда Трампа
07:24 - Орлова поставили в уголь
07:24 - Фукс пристроился к Коломойскому
07:24 - БМ Банк спустя 4 года наконец назначил полноценного главу правления
07:24 - Банкиры свалили угольного колосса
00:00 - Курсы валют, установленные ЦБР с 30.05.2017
20:32 - На встрече Группы семи по Африке глава ООН призвал инвестировать в молодежь
20:12 - Недельная аналитика- Определение потенциала тренда - Недельный обзор. S&P500, нефть, золото
18:36 - With Africa in spotlight at G7 summit, Secretary-General Guterres urges investment in youth
11:28 - Фонд гарантирования вкладов выставил на продажу кредиты с залогами в виде трех молокозаводов
10:36 - Каждый шестой украинец работает в аграрной сфере
10:36 - Размер невыплаченной зарплаты в Украине в апреле вырос на 5,6%
09:44 - У Арсена Авакова открыли дело на чиновников “Укрзализныци” за воровство при покупке полувагонов
09:44 - Абрамович продал “Сухую Балку”, шахтерам которой обещал увеличить зарплату на 20%, Александру Ярославскому
09:44 - Крупные и средние предприятия в первом квартале получили прибыль после убытков годом ранее
08:52 - Испания отказала в экстрадиции экс-министра финансов на основании фальшивого письма замгенпрокурора
08:52 - Дослідження “Наших грошей”. Із “повернутих прокуратурою” державі 10 мільярдів реально можна враховувати лише 3,8
08:52 - Сергей Лямец: “Куратор Кличко Вадим Столар узнал о ЧП из потока смс в свой адрес”


Більше новин

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
ALMK0.00820.00830.00820.00824105.00
BAVL0.20250.20510.20150.2051480283.00
CEEN1010.1379.94810.06116684.50
DNEN5986205986206793.00
DOEN11.3811.8511.311.625749.10
DOMZ0.0210.0210.0210.0211470.00
DOON2.15.92.15.9100800.00
KRDB0.0150.0150.0150.015750.00
KUBI33.1534.533.1533.53384.10
KVBZ8.998.559156084.00
MSICH222222272212222068861.00
UNAF104.1107104.1106.1117741.00
USCB0.0780.0780.0780.078780.00

Дані за 26.05.2017