"Пульс" - сервіс, який приймає звернення від клієнтів податкової та митної служб
23.03.2017 12:44 | Fin.Org.UaДПІ у Соборномуи районі м. Дніпра повідомляє, що з початку 2017 року на сервісний центр «Пульс» надійшло 3 звернення від платників податків району (проти 8 звернень у відповідному періоді минулого року), з яких:
щодо корупційних дій - 1;
черги в ЦОП – 2.
Нагадаємо, що цей сервіс розрахований на протидію корупції у органах ДФС, а також на ліквідацію перешкод, які заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні з посадовими особами.
"Пульс" – це "гаряча телефонна лінія", що працює за принципом зворотного зв'язку. Оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.
"Пульс" надає представникам бізнесу, зокрема, суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності, можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників податкової та митної служби та оперативно розв'язати суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу "Пульс": (044) 284-00-07.