Країни Перської затоки - перспективні ринки для українського аграрного експортера, - Ольга Трофімцева
24.02.2017 20:00 | Fin.Org.UA за інформацією КМУ
Українські аграрні виробники мають звернути більше уваги на
ринки країн Перської затоки, а саме: Катар, Кувейт, Бахрейн, Оман, Об’єднані
Арабські Емірати та Королівство Саудівська Аравія. Вони є на сьогодні одними з
найбільш цікавих ринків у світі. Про перспективні ніші на цих ринках для
українського виробника та можливості виходу на ринки цього регіону, Ольга Трофімцева детально розповіла у своєму блозі
для інтернет-видання Agropolit.
«За аналітичними дослідженнями міжнародних маркетингових
організацій, країни Перської затоки є одними із найбільш перспективних ринків у
світі. Населення в цих країнах сягне 57,6 млн у 2019
році. Значна чисельність середнього класу та зростаючий потік туристів –
додаткові фактори, що формують високий попит на якісну продукцію, зокрема й
органічну. Впевнена, що якісна українська продукція матиме попит та знайде
своїх споживачів», - розповіла заступник Міністра.
За словами Ольги Трофімцевої,
найбільш перспективними товарами для експорту на ринки країн Перської затоки є
біле м"ясо, продукція з сертифікатом «Халяль»,
органічні продукти, включаючи молочні продукцію, ягоди та інше.
«Для представників бізнесу країн цього регіону вирішальне
значення у виборі торговельних партнерів та постачальників сировини мають
особисті стосунки. Перш за все, вони дивляться на бездоганні рекомендації та
досвід роботи з іншими компаніями, надійність та порядність партнера, а вже
потім розглядають питання ціни товарів та вартості контрактів», - повідомила
заступник Міністра та додала, що важливою конкурентною перевагою має стати
«технологічність», якість та товарний вид української продукції.
Ольга Трофімцева нагадала, що
наприкінці цього тижня, вона разом з українською делегацією, до складу якої
увійде понад 30 українських виробників харчової продукції, летить до ОАЕ на
виставку Gulfood 2017. «Підкреслю, що великі виставки
міжнародного рівня, а також B2B заходи, або G2B зустрічі – це чудовий майданчик
для пошуку потенційних партнерів та встановлення перших контактів. «Gulfood» – це одна з найбільш престижних міжнародних
платформ, в якій беруть участь компанії з усього світу», - резюмувала Ольга Трофімцева.
Довідково
За результатами 11 місяців, 2016 року експорт української
аграрної продукції до країн Перської затоки склав $507,133 тис. Проте, лідерами
серед країн-партнерів є Саудівська Аравія та ОАЕ, на які приходиться 87%
експорту в регіон. На Оман припадає 8%, Кувейт- 3%,
Катар - 2% експорту. Ключовими продуктами українського експорту стали: м"ясо й
субпродукти, яйця, зерно, олія, цукор, тютюн та інше.